Ach, zo denk ik dat er nog veeeel meer zijn met dat ideequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja zeg jat mijn goede ideeen eens
Weet je nou al wat meer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:41 schreef CherryLips het volgende:
volgens www.ikwilnaarrobbiewilliams.nl heb ik kaartjesvaag geregeld allemaal... ik vertrouw t voor geen cent...
Nope.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:59 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Weet je nou al wat meer?
Yup. Ze kostten ¤49 p/stuk, waren rond half 2 ofzo uitverkocht geloof ik. Ik hoorde het zelf te laat om er nog heen te gaan, maar het was er redelijk druk geloof ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:23 schreef superhaagie het volgende:
Echt........... zeker al uitverkochT?
quote:Vanaf 6 augustus is Paul weer elke zaterdagavond te zien met een vrolijk zomers programma: "Mooi Weer De Leeuw". Wil je dit programma bijwonen dan kun je bellen naar 0900-0123 (10 ct. p/m) of klik hier om je via de site aan te melden.
I know, dank je welquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is bekend gemaakt bij Boulevard !
Ik wil je alleen helpen hoor,
Dat zal het wel zijn voor een liedjequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:20 schreef linebear het volgende:
twijfel twijfel.... helemaal naar Hilversum voor 1 nummertje ?!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Wordt t trouwens niet in Weesp opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |