abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31248511
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:44 schreef PV het volgende:

[..]

Behalve toen Kelly aan het zingen was..
Ghehehe.
pi_31248581
dat is waar brrrrr eng was dat.... grote smurf was dat....
Skin was wel super
pi_31250395
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:02 schreef linebear het volgende:
vandaag gaat ie het bekend maken hoorde ik....
Arena zou wel lekker zijn... qua bereikbaarheid
Ook wanneer de kaartverkoop is?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31250579
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:01 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ook wanneer de kaartverkoop is?
al wel in november zijn..

geruchten gaan dat concerten 1,4 en 5 juni zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31250613
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:08 schreef Vicky het volgende:

[..]

al wel in november zijn..

geruchten gaan dat concerten 1,4 en 5 juni zijn
zeker vet!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31251125
die geruchten zijn zeker hardnekkig.....
pi_31251564
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:30 schreef linebear het volgende:
die geruchten zijn zeker hardnekkig.....
En hoe kom jij aan die geruchten?
pi_31251584
internet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31252520
en dan hopen dat de computers maar niet crashen tijdens de voorverkoop.... net als de vorige keer
pi_31252974
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:01 schreef Vicky het volgende:
internet...
bron?
pi_31253775
waar blijven de verhalen van Crazy Punk..... was hij degene met dat casettebandje
pi_31255199
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef linebear het volgende:
waar blijven de verhalen van Crazy Punk..... was hij degene met dat casettebandje
ik weet dat het GJ is, maar offie ook hier zit weet ik niet. Hij zit wel op het BNN forum...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:11:44 #288
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_31256804

Ik was het met dat bandje..
Tik morgen wel even een groot verslag
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_31267823
Nog geen nieuws over een concert .
pi_31268154
ben benieuwd wat het zondag gaat worden.... ik ga er toch heen....
pi_31275557
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

Ik was het met dat bandje..
Tik morgen wel even een groot verslag
Was jij dat?! Je wordt genoemd in de krant man!
pi_31275650
en bij RTL Boulevard
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:22:10 #293
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31311500
Robbie Williams: Ik ben zó enorm beroemd
quote:
BERLIJN - "Ik ben zó enorm beroemd, waarom zouden jullie anders met zovelen hier zijn", zei zanger Robbie Williams tegen de honderden aanwezige journalisten vrijdag in Berlijn. Van over de hele wereld was de pers naar de Duitse stad gekomen om de zanger aan de tand te voelen over zijn nieuwe album Intensive Care die op 24 oktober in de winkels ligt.

Robbie Williams.

Op zondag gaat de zanger in het Velodrom in Berlijn de nummers van zijn nieuwe cd zingen. Dit concert wordt rechtstreeks uitgezonden in diverse zalen in Europa, waaronder de Heineken Music Hall in Amsterdam.

De naam van de cd heeft volgens Williams vele redenen. " Eigenlijk wil ik nooit zeggen waarom ik de cd zo heb genoemd, dat mag iedereen zelf interpreteren." De zanger wilde vrijdag toch wel een tipje van de sluier lichten. "Dit album heeft me twee jaar gekost, met nummers schrijven en opnemen. Ik ben er intenser mee bezig geweest dan met voorgaande platen, vandaar de intensieve zorg."
Op de plaat is duidelijk Williams' heimwee naar de muziek van de jaren tachtig te horen. "In die tijd is er veel muziek gemaakt waar ik een speciaal gevoel bij heb. Sommige nummers kunnen echt mijn hart breken. Ik hoop dat mensen dat gevoel ook bij mijn muziek hebben over vijftien jaar."

Intensive Care is in totaal de achtste cd van de Brit sinds hij uit de jongensgroep Take That stapte. Het album is nog niet de perfecte plaat volgens Williams. "Daar streef ik natuurlijk wel naar en ik heb het gevoel dat ik er nu heel dicht bij ben."

De Brit geniet ervan om popster te zijn. "Ik ben momenteel echt gelukkig, er gebeuren allemaal leuke dingen in mijn leven waar ik erg van geniet." Williams weerspreekt de verhalen dat hij graag wil doorbreken in de Verenigde Staten, waar hij momenteel ook woont. "In totaal heb ik twee maanden promotie gedaan in de VS de afgelopen jaren. Dat is echt heel weinig, ter vergelijking: in Frankrijk heb ik meer promotie gedaan. Het boeit me niet zo."

Het onderwerp liefde kwam ook veel aan bod, maar Williams liet niets los over zijn liefdesleven. Zo zou hij volgens de geruchten een vriendin hebben in Los Angeles en een rijke dame aan de haak hebben geslagen in Frankrijk. " Kom vanavond maar naar mijn hotelkamer, dan vertel ik je er alles over", zei hij tegen een journaliste.

Williams was deze week ook nog gelinkt aan de Nederlandse zwemster Inge de Bruijn. Hij leerde haar afgelopen dinsdag kennen tijdens de opnames van de show van Paul de Leeuw. Tijdens zijn concert een dag later in Paradiso in Amsterdam riep hij nog: "Inge waarom heb je me niet teruggebeld?" Inmiddels zou er wel contact zijn geweest tussen de twee, maar toen aan hem werd gevraagd hoe het met Inge gaat, glimlachte hij slechts mysterieus.
Bron: Telegraaf.
pi_31312041
De áchtste CD?!

Life Thru a Lens
The Ego Has Landed
I've Been Expecting You
Sing When You're Winning
Swing When You're Winning
Escapology
Greatest Hits
Intensive Care

Tering! Inderdaad!

pi_31312072
En hou nou eens op over Inge
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:55:06 #296
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31312116
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef Toeps het volgende:
En hou nou eens op over Inge
Wat kan ik aan doen dat Inge in de telegraaf staat
Over de publicatie van Robbie Williams
  ESF Reporter zondag 9 oktober 2005 @ 18:07:10 #297
87554 Cee
Welluk?
pi_31312358
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:50 schreef Toeps het volgende:
De áchtste CD?!
Jezus! Ik schrik 'r haast van. Acht cd's. Naar mijn gevoel is ie nog maar pas solo gegaan.
pi_31312380
Het klinkt niet, lelijk liedje !
pi_31312561
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wat kan ik aan doen dat Inge in de telegraaf staat
Nee, jij niet, iedereen. Straks gaat ie nog echt daten met haar.

pi_31312680
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:16 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee, jij niet, iedereen. Straks gaat ie nog echt daten met haar.

denk ik niet hoor.. ze is veel te loslippig...

[ Bericht 6% gewijzigd door Vicky op 09-10-2005 18:28:06 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')