Vlikker op. Kut kloon.quote:Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef Burning_Eye het volgende:
maar kun je me uitelggen wat voor een topic ik moet maken om een goed bekeken topic te krijgen?
Een duidelijk TT helpt meestal een heel eind!quote:Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef Burning_Eye het volgende:
maar kun je me uitelggen wat voor een topic ik moet maken om een goed bekeken topic te krijgen?
Hoe krijg jij het voor elkaar om jouw engelse nick correct te schrijven en die gequote shit hierboven zo mensonterend te verneuken? Heb je met die nick hulp gehad mongool?quote:Op maandag 5 september 2005 14:57 schreef Burning_Eye het volgende:
jewel hoor sukkl
Ik geloof elke keer weer mijn eigen ogen niet. Moet je die quote van die supermongool hier nou weer zien!!!quote:Op maandag 5 september 2005 15:10 schreef iDex het volgende:
hoe vaak zal er op dit topicje een slotje komen?
Je caps zit vast.quote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ik geloof elke keer weer mijn eigen ogen niet. Moet je die quote van die supermongool hier nou weer zien!!!
EEN TOPIC KAN MAAR 1 SLOTJE KRIJGEN SUKKEL!!!! Dicht is dicht. Of wou jij er dan nog een slot aan hangen fijne meneer????
en mongolen die niet kunnen typen. Ja. Ophoeren allemaal.quote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je caps zit vast.
Tevens: in ONZ zit allemal klere mongolen!
schizoquote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Echo99 het volgende:
[..]
en mongolen die niet kunnen typen. Ja. Ophoeren allemaal.
Hoe kan het bestaan dat ik wat van jou moet lezen TheSilentEnigma!!!! Of je past je nick aan, of je houdt je muil...quote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Newbies die topics uit verveling openen.
Pardon?quote:Op maandag 5 september 2005 15:19 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Hoe kan het bestaan dat ik wat van jou moet lezen TheSilentEnigma!!!! Of je past je nick aan, of je houdt je muil...
Pfffff......
Je snapt er geen ruk van hé? Jij bent slechts silent als het jou uitkomt! Oostindisch silent zeg maar...quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef Brainvoyager het volgende:
Zeg Echo, ik denk dat jij niet verkeerd bent. Mocht je anale behoeftes krijgen maar ze ook eens willen voelen, mail mij dan. Dan kom ik je vullen en laat daarna een vloeibaar souvenir achter...
![]()
Ik vind jou houding niet echt tof, eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Je snapt er geen ruk van hé? Jij bent slechts silent als het jou uitkomt! Oostindisch silent zeg maar...
Kut, wat is het leven toch ingewikkeld met dit soort individuen. Wanneer krijg ik eens rust?
Hallo t is brainvoyager. De echte reden dat alle TBS verloven zijn ingetrokkenquote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vind jou houding niet echt tof, eigenlijk.
Als je je ban krijgtquote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Je snapt er geen ruk van hé? Jij bent slechts silent als het jou uitkomt! Oostindisch silent zeg maar...
Kut, wat is het leven toch ingewikkeld met dit soort individuen. Wanneer krijg ik eens rust?
ach, gekwelde ziel...quote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |