ok als je 3 keer per dag neukt dan heb ik een vraag: raakt je lul dan niet overhit ofzo of wordt ie dan niet knalrood?quote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef MaxPowered het volgende:
3 x per dag voor, tijdens en na het neucken!
10X?quote:Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef richie29 het volgende:
vraag 2;
Hoe vaak krijg ik een slotje op m'n bek?![]()
Nee, hij poetst drie keer bij elke keer nuecken. Hij poetst drie keer, dus nueckt een keer. Tenminste, dat wil hij ons laten geloven natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 12:32 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
ok als je 3 keer per dag neukt dan heb ik een vraag: raakt je lul dan niet overhit ofzo of wordt ie dan niet knalrood?![]()
hoe vaak zeg jij leesde ?quote:Op maandag 5 september 2005 12:36 schreef Burning_Eye het volgende:
ja daar kwam ik net ook achter ja ikleesde de post nog eens en toen zag ik het ook
Hoe vaak krijg jij op je flikker vanwege het openen van kuttopics?quote:Op maandag 5 september 2005 12:11 schreef Burning_Eye het volgende:
Hoi allemaal,![]()
ik verveel me, dus maak ik deze topic maar.![]()
maar goed we maken er gewoon iets leuks van![]()
ik maak iedere week een nieuwe vraag die begint met Hoe Vaak.
en de vraag van deze week is: Hoe vaak poets jij je tanden?
Ik doe het alleen 's Avonds, als ik het niet vergeet![]()
Jij?quote:Op maandag 5 september 2005 13:45 schreef Burning_Eye het volgende:
ok ik maak al een andere vraag![]()
Hoe vaak heb jij seks in de week?
Hmmm je hebt het in onzin geplaatst...quote:Op maandag 5 september 2005 14:07 schreef Burning_Eye het volgende:
hoe moet ik dan zorgen dat deze topic wel een suc66 wordt?
Nadeel is dat er op deze tijden vaak snel een slotje volgt!quote:Op maandag 5 september 2005 14:15 schreef Burning_Eye het volgende:
ok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |