Hier is het slowchat topicquote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
He dit is een ander topic hoorMaar owjah, das waar, was op zich wel relaxte tent..
eetzequote:Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef Gizmore het volgende:
Maar ik ben eten. Veel plezier met die baggerdiscussie![]()
Dat is leuk en aardig, maar niet reëel wat mij betreft.quote:Op maandag 5 september 2005 17:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Toen ik nog een PUBertje was, jaar of 15 geleden, riep ik als hardste dat een puber niet gek is. Mijn mening is niet anders nu. Ik zie PUBers gewoon als normale mensen die alleen nog niet zo vaak jarig geweest zijn.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag geslaagd voor auto theorie
4 foutjes
De groeten, heh.quote:Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef Conflict het volgende:
Ik ben ff weg, veel plezier hier mensen!
Dat is wel erg smerig, wie gaat er nou op een bezweet hoofd een kusje gevenquote:
ik wel hoor, uit liefdequote:Op maandag 5 september 2005 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is wel erg smerig, wie gaat er nou op een bezweet hoofd een kusje geven
6 en ik had er 4quote:Op maandag 5 september 2005 18:12 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
gefeli he, je mag toch 5 fouten hebben ofzo?
Met mijn brommer had ik er 5 van de 5quote:
Jupquote:Op maandag 5 september 2005 14:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik krijg een agenda van de school.
Christiaan is terug?!
Een plas water met plas erin.quote:Op maandag 5 september 2005 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
ROFL daarnet op tv : Een zwembad is meer dan een plas water :/
Wtf is het dan nog meer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |