abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30340140
quote:
op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef hassiebassie het volgende:

[het is nu nog wachten op die nog iets rijkere gozer die je een jaartje of wat wil onderhouden.

weet wel dat als je niemand meer kan vinden die erin trapt, je altijd nog een rode lamp kan kopen en een prijslijst voor de raam kan hangen. dan ben je ook niet alleen, en je kan in ieder geval nog je champagne betalen om je ellende weg te spoelen
ha! hassie, je bent een man naar mijn hart! lekker direct, daar hou ik van. en zo geestig, ook niet onbelangrijk.
pi_30340205
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef roellio het volgende:
welke fa doet er even een ip-kloon-check!
mee eens. check dat nou eens!
  woensdag 7 september 2005 @ 00:12:32 #153
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_30340218
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef nadine26 het volgende:

[..]

ha! hassie, je bent een man naar mijn hart! lekker direct, daar hou ik van. en zo geestig, ook niet onbelangrijk.
misschien kun je d'r een triotje van maken met die leuke vader bij wie je oppast?
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_30340227
quote:
ik was toch ook wel direct in mijn reacties?
pi_30340270
quote:

[..]

voordat je me begint te pijpen wil ik toch even zeggen dat ik geen cent te makken heb
Big dick.
pi_30340365
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef hassiebassie het volgende:

voordat je me begint te pijpen wil ik toch even zeggen dat ik geen cent te makken heb
in that case, hassie, moet ik afhaken.
pi_30340444
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef #ANONIEM het volgende:

ik was toch ook wel direct in mijn reacties?
leen, jij hier?!
pi_30340446
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:17 schreef nadine26 het volgende:

[..]

in that case, hassie, moet ik afhaken.
kan ik het nog redden door te bekennen dat ik een hele grote lul heb?

Big dick.
pi_30340518
geen redden meer aan, has. tenzij jij heel snel die zwarte american express-kaart kunt laten zien, natuurlijk.
pi_30340522
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef nadine26 het volgende:
leen, jij hier?!
ja tuurlijk. ik kan toch niet zomaar wegblijven uit een topic waarin ik al gereageert heb... ook al zei ik eerst van wel, ik weet het, ik ben een softie.
pi_30340547
ik heb trouwens nu 3 weken een vriendin
pi_30340592
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef #ANONIEM het volgende:
dat is fantastisch nieuws. ook, natuurlijk, voor je ouders.
pi_30340624
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef #ANONIEM het volgende:
shit, met deze versiertruc had ík moeten komen
Big dick.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:26:06 #164
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_30340647
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:24 schreef nadine26 het volgende:

[..]

dat is fantastisch nieuws. ook, natuurlijk, voor je ouders.
het is wat minder voor de rest van de wereld. nu bestaat namelijk het risico van voortplanting, waarbij de verziekte genenpoel van #ANONIEM zich verder kan verspreiden .
Hope for the best, prepare for the worst.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:27:15 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30340680
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30342803
de topics over de liefdesperikelen van vivi en nadine zijn het lezen meer dan waard. de overpeinzingen van de jongedames op hun zoektocht naar de onbereikbare - want illusionaire - liefde zijn smeuig en een tikkeltje ranzig. in combinatie met het begeleidend commentaar onder aanvoering van gortdroge milagro resp. meelevende copycat ontstaat een meeslepende spanningsboog tussen hemels en aards, tussen droom en werkelijkheid. dit is meer dan soap, dit neigt naar absolutely fabulous.
misschien evolueren vivi en didi tot de hedendaagse betje wolff en aagje deken ... zomaar een suggestie

[ Bericht 1% gewijzigd door Gajus op 07-09-2005 02:42:04 ]
pi_30343075
quote]op maandag 5 september 2005 17:00 schreef nadine26 het volgende:

[..]

oh? in wat voor isoleercel leef jij dan?!
psychotherapie is, tenminste onder mijn vrienden, de normaalste zaak van de wereld; ik ken er meer die wél therapeutisch ondersteund worden dan níet. het is meer een kwestie van 'jezelf ontdekken' en 'de diepte in' en 'werken aan je emotionele ontwikkeling' dan dat deze mensen psychische wrakken zijn. soort luxe-therapie, dus.

[/quote]
quote:
op maandag 5 september 2005 22:48 schreef nadine26 het volgende:

maar nee, die therapie bevalt me niks. ik geloof meer in de heilzame kracht van verdringen.
begrijp ik het nog? eerst therapie ophemelen en dan weer net zo hard afkraken...

je bent niet echt consequent...
ook therapie nodig? en ja ik heb zelf ook welles therapie gehad, dank je. maar niet zo nodig omdat ik vond dat dat allemaal tof was...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30344543
quote:
op woensdag 7 september 2005 02:36 schreef gajus het volgende:

misschien evolueren vivi en didi tot de hedendaagse betje wolff en aagje deken ... zomaar een suggestie
okay vivi, ik was betje!
pi_30344586
quote:
op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef nadine26 het volgende:

... net aan de telefoon weer ongeveer zeven uur de diepte in ben gegaan met 'de navel'.
[..]

een beetje wel. maar hij kan het zich vooral permitteren omdat hij mij de hele tijd zit in te peperen dat het een hele grote stap voor hem is, die therapie; een enorme stap, een stap die ík in elk geval nooit zou durven zetten (terwijl ik het volgens hem toch zo hard nodig heb - denk ik er dan meteen achteraan, want hij vindt mij 'verwend' en 'out of touch with reality'), en ik zit nu nog in de fase dat ik probéér hem te begrijpen.

intussen hoop ik stiekem dat hij heel snel tot het inzicht komt dat hij al het geld dat hij kwijt is aan die therapie, zoveel beter zou kunnen besteden aan... nou ja: aan mij, zeg maar.
hahaha, eerst maar even de geweldige voorzetten inkoppen (kan het niet laten): grote stap, die jij niet durft te zetten: "ok, dan zet ik nu een grote stap. doei". verwend? "inderdaad, ik ben te verwend met jou, en met minder leren leven, dat zal me goed doen. doei". en "ik ga terug naar de realiteit. doei".

jij bent wel in het diepe met hem, zeg. een emotionele slavin, zeg maar, die hij naar hartelust kan vernederen.
heerlijk zeg, wat heeft die gozer het goed voor elkaar!
zij probeert hem te begrijpen, en hij wrijft haar in dat hij zonder therapie zichzelf niet eens kan begrijpen, zo ingewikkeld zit hij in elkaar.

en jij verwacht dat hij vanzelf (of door therapie) weer respect terugvindt voor een vrouw die de schoen kust die haar een trap gaf.

wees eens eerlijk, hoe moet jouw interactie met hem ertoe leiden dat hij respect en liefde voor jou voelt?
pi_30344681
quote:
op woensdag 7 september 2005 03:15 schreef godshand het volgende:

en ja ik heb zelf ook welles therapie gehad, dank je. maar niet zo nodig omdat ik vond dat dat allemaal tof was...
deze zin betekent:
a) ik had geen therapie nodig omdat ik een hele toffe gozer ben.
b) ik had wel therapie nodig, maar de therapeute was niet helemaal tof.
c) ik moest van mijn moeder in therapie, vraag me niet waarom.
pi_30344941
quote:
op woensdag 7 september 2005 09:13 schreef mgerben het volgende:

zij probeert hem te begrijpen, en hij wrijft haar in dat hij zonder therapie zichzelf niet eens kan begrijpen, zo ingewikkeld zit hij in elkaar.
gerben, je raakt een gevoelige snaar. het leven zou er heel anders uitzien als alle meisjes en vrouwen op deze wereld zo verstandig waren om verliefd te worden op ongecompliceerde, frisgeboende jongemannen die net zoveel liefde & respect voor hen zouden voelen als voor hun lieve moedertje.

echter... gek genoeg... en om de één of andere reden... hebben de meeste meisjes op deze wereld de neiging om uitgerekend te vallen op die ene arrogante, licht-autistische en complexe avonturier van wie ze bij voorbaat al weten dat hij slecht nieuws is, maar kennelijk heeft dat slechte nieuws een onweerstaanbare aantrekkingskracht op hen...

dát is het mysterie.
  woensdag 7 september 2005 @ 09:58:04 #172
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30345503
quote:
op woensdag 7 september 2005 09:34 schreef nadine26 het volgende:

[..]

echter... gek genoeg... en om de één of andere reden... hebben de meeste meisjes op deze wereld de neiging om uitgerekend te vallen op die ene arrogante, licht-autistische en complexe avonturier van wie ze bij voorbaat al weten dat hij slecht nieuws is, maar kennelijk heeft dat slechte nieuws een onweerstaanbare aantrekkingskracht op hen...

dát is het mysterie.
verrek zeg, daarom ben ik single....
had dat even eerder gezegd..
pi_30346475
quote:
op woensdag 7 september 2005 09:58 schreef jeeweetje het volgende:

[..]

verrek zeg, daarom ben ik single....
had dat even eerder gezegd..
je weet toch dat slechts 20% van de mannen álle vrouwen neukt? en dat de rest in zijn handjes mag knijpen als ze weer ns wat aandacht krijgen van het andere geslacht...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_30346673
heb ik je gekwest, nadine?
je schrijft zelf op het scherpst van de snede, met een ruime dosis zelfinzicht, dus je kunt 't wel hebben - denk ik.

ik weet ook wel dat we niet in een ideale wereld leven. ruim voldoende frustraties heb ik verzameld over hoe lief en aardig, ongecompliceerd, begrijpend en frisgeboend je kunt zijn als jongeman, lange gesprekken met mooie vrouwen, in diepe nachten, en vervolgens blijkt de arrogante ongewassen getatoeërde, en waarschijnlijk licht-criminele vinkenslag-jongen een aantrekkingskracht als een magneet te hebben.
gevoel is te verklaren maar loopt niet aan de leiband van de ratio.

maar daarmee wil ik niet zeggen dat je in een relatie geen respect voor elkaar hoeft te hebben.
als een vriend van jou de woorden in de mond neemt die jouw vriend tegen jou zegt, blijf je dan vrienden?
pi_30346809
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:32 schreef vivi het volgende:

[..]

en jij pretendeert vanaf eenzame hoogte te kunnen oordelen over het dagelijks gedrag van iemand n.a.v. wat overgedramatiseerde posts op een forum...dat getuigd toch ook van een bepaalde kortzichtigheid vind je niet?
nee hoor, ik kan je nu eenmaal alleen beoordelen aan de hand van de posts die je hier neerzet. dat is hoe een forum werkt

en ik vind het egwoon storend hoe jullie het nodig vinden om de andere vrouwen in het leven van je lustobject menen te moeten denigreren. nadine noemt ze "madame" en de snuifdoos en jij had ook zo'n heerlijke koosnaam. en nadine doet er nog een schepje boven op door haar vriend te omschrijven als "de navel". heel neerbuigend naar die mensen, terwijl ze zelf te bang is om uit een bestaande relatie te stappen omdat ze niet alleen wil zijn en geilt op een bezette man op wiens kinderen ze hoort te passen. als je dat hier post kun je bepaalde reacties verwachten natuurlijk.

maar goed, soms zijn bepaalde dingen niet leuk om te horen, is het niet?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')