ha! hassie, je bent een man naar mijn hart! lekker direct, daar hou ik van. en zo geestig, ook niet onbelangrijk.quote:op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef hassiebassie het volgende:
[het is nu nog wachten op die nog iets rijkere gozer die je een jaartje of wat wil onderhouden.
weet wel dat als je niemand meer kan vinden die erin trapt, je altijd nog een rode lamp kan kopen en een prijslijst voor de raam kan hangen. dan ben je ook niet alleen, en je kan in ieder geval nog je champagne betalen om je ellende weg te spoelen
mee eens. check dat nou eens!quote:op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef roellio het volgende:
welke fa doet er even een ip-kloon-check!
misschien kun je d'r een triotje van maken met die leuke vader bij wie je oppast?quote:op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef nadine26 het volgende:
[..]
ha! hassie, je bent een man naar mijn hart! lekker direct, daar hou ik van. en zo geestig, ook niet onbelangrijk.
ik was toch ook wel direct in mijn reacties?quote:op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef nadine26 het volgende:
ha! hassie, je bent een man naar mijn hart! lekker direct, daar hou ik van. en zo geestig, ook niet onbelangrijk.
voordat je me begint te pijpen wil ik toch even zeggen dat ik geen cent te makken hebquote:op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef nadine26 het volgende:
[..]
in that case, hassie, moet ik afhaken.quote:op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef hassiebassie het volgende:
voordat je me begint te pijpen wil ik toch even zeggen dat ik geen cent te makken heb![]()
leen, jij hier?!quote:op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef #ANONIEM het volgende:
ik was toch ook wel direct in mijn reacties?![]()
kan ik het nog redden door te bekennen dat ik een hele grote lul heb?quote:op woensdag 7 september 2005 00:17 schreef nadine26 het volgende:
[..]
in that case, hassie, moet ik afhaken.
ja tuurlijk. ik kan toch niet zomaar wegblijven uit een topic waarin ik al gereageert heb...quote:op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef nadine26 het volgende:
leen, jij hier?!
dat is fantastisch nieuws. ook, natuurlijk, voor je ouders.quote:op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb trouwens nu 3 weken een vriendin![]()
shit, met deze versiertruc had ík moeten komenquote:op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb trouwens nu 3 weken een vriendin![]()
het is wat minder voor de rest van de wereld. nu bestaat namelijk het risico van voortplanting, waarbij de verziekte genenpoel van #ANONIEM zich verder kan verspreidenquote:op woensdag 7 september 2005 00:24 schreef nadine26 het volgende:
[..]
dat is fantastisch nieuws. ook, natuurlijk, voor je ouders.
begrijp ik het nog? eerst therapie ophemelen en dan weer net zo hard afkraken...quote:op maandag 5 september 2005 22:48 schreef nadine26 het volgende:
maar nee, die therapie bevalt me niks. ik geloof meer in de heilzame kracht van verdringen.
okay vivi, ik was betje!quote:op woensdag 7 september 2005 02:36 schreef gajus het volgende:
misschien evolueren vivi en didi tot de hedendaagse betje wolff en aagje deken ... zomaar een suggestie
hahaha, eerst maar even de geweldige voorzetten inkoppen (kan het niet laten): grote stap, die jij niet durft te zetten: "ok, dan zet ik nu een grote stap. doei". verwend? "inderdaad, ik ben te verwend met jou, en met minder leren leven, dat zal me goed doen. doei". en "ik ga terug naar de realiteit. doei".quote:op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef nadine26 het volgende:
... net aan de telefoon weer ongeveer zeven uur de diepte in ben gegaan met 'de navel'.
[..]
een beetje wel. maar hij kan het zich vooral permitteren omdat hij mij de hele tijd zit in te peperen dat het een hele grote stap voor hem is, die therapie; een enorme stap, een stap die ík in elk geval nooit zou durven zetten (terwijl ik het volgens hem toch zo hard nodig heb - denk ik er dan meteen achteraan, want hij vindt mij 'verwend' en 'out of touch with reality'), en ik zit nu nog in de fase dat ik probéér hem te begrijpen.
intussen hoop ik stiekem dat hij heel snel tot het inzicht komt dat hij al het geld dat hij kwijt is aan die therapie, zoveel beter zou kunnen besteden aan... nou ja: aan mij, zeg maar.
deze zin betekent:quote:op woensdag 7 september 2005 03:15 schreef godshand het volgende:
en ja ik heb zelf ook welles therapie gehad, dank je. maar niet zo nodig omdat ik vond dat dat allemaal tof was...
gerben, je raakt een gevoelige snaar. het leven zou er heel anders uitzien als alle meisjes en vrouwen op deze wereld zo verstandig waren om verliefd te worden op ongecompliceerde, frisgeboende jongemannen die net zoveel liefde & respect voor hen zouden voelen als voor hun lieve moedertje.quote:op woensdag 7 september 2005 09:13 schreef mgerben het volgende:
zij probeert hem te begrijpen, en hij wrijft haar in dat hij zonder therapie zichzelf niet eens kan begrijpen, zo ingewikkeld zit hij in elkaar.
verrek zeg, daarom ben ik single....quote:op woensdag 7 september 2005 09:34 schreef nadine26 het volgende:
[..]
echter... gek genoeg... en om de één of andere reden... hebben de meeste meisjes op deze wereld de neiging om uitgerekend te vallen op die ene arrogante, licht-autistische en complexe avonturier van wie ze bij voorbaat al weten dat hij slecht nieuws is, maar kennelijk heeft dat slechte nieuws een onweerstaanbare aantrekkingskracht op hen...
dát is het mysterie.
je weet toch dat slechts 20% van de mannen álle vrouwen neukt? en dat de rest in zijn handjes mag knijpen als ze weer ns wat aandacht krijgen van het andere geslacht...quote:op woensdag 7 september 2005 09:58 schreef jeeweetje het volgende:
[..]
verrek zeg, daarom ben ik single....
had dat even eerder gezegd..
nee hoor, ik kan je nu eenmaal alleen beoordelen aan de hand van de posts die je hier neerzet. dat is hoe een forum werktquote:op dinsdag 6 september 2005 18:32 schreef vivi het volgende:
[..]
en jij pretendeert vanaf eenzame hoogte te kunnen oordelen over het dagelijks gedrag van iemand n.a.v. wat overgedramatiseerde posts op een forum...dat getuigd toch ook van een bepaalde kortzichtigheid vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |