liever nietquote:op maandag 12 september 2005 14:02 schreef nadine26 het volgende:
[..]
in mijn dagdroompjes had ik het anders aangepakt. romantischer. ik had er kaarslicht bij gewild, en een rode roos die hij misschien wel tussen zijn tanden aan mij had aangeboden. ik had zijn vrouw er ook buiten gelaten, en zijn vriendin, en zijn kinderen had ik fijn met z'n drieën uit het verhaal geschrapt. oh, als je mijn dagdroompjes eens zou kennen...
quote:op maandag 12 september 2005 13:55 schreef nadine26 het volgende:
[..]
het is je al vergeven. (ik ben gek op directheid).
dat van die 'kerel' beschouw ik als een compliment. qua schijfstijl, bedoel ik dan. verder zou ik niet weten wie ik zou moeten opnaaien, of waarom - ik vraag me af: houden forumbezoekers geen dagboeken bij? schrijven ze nooit over hun leven? is het zo buitengewoon vreemd en ongeloofwaardig dat ik het leuk vind, gewoon voor mezelf, als een vorm van 'boekstaven' en ook wel een beetje om er een soort 'betekenis' aan te geven (een betekenis die er vermoedelijk helemaal niet is, maar laat mij nou maar lekker dromen...) - dat ik het dus leuk vind om te schrijven over wat ik meemaak?
sta ik daar alleen in...?
precies!quote:
en zie wat jij er mee opgeschoten bent...quote:
hoezo. de dames hier begrijpen ook geen fuck van dit pubergezwets over het algemeen gesproken hoorquote:op maandag 12 september 2005 14:28 schreef joeblack2k het volgende:
lol aan de reacties gaat het langzaam weer duidelijk worden : mannen denken anders dan vrouwen lees mannen zullen vrouwen nooit kunnen begrijpen
waar leven is, is hoop!quote:op maandag 12 september 2005 14:25 schreef copycat het volgende:
[..]
en zie wat jij er mee opgeschoten bent...
quote:op maandag 12 september 2005 14:23 schreef nadine26 het volgende:
[..]
precies!
en wat zij 'kapot redeneren' noemen, dat noemen wij toch gewoon 'lekker ouwehoeren over wat je zoal meemaakt, en voelt, en denkt, en hoopt, enzovoort'? wat zou het leven zijn als er niets meer kapot te redeneren viel? (dan kun je net zo goed meteen met een breiwerkje in een aanleunwoning gaan zitten, ik bedoel: zonder kapotredeneren houdt het op. dan houdt alles op).
ik vind het zeer vermakelijk geschrevenquote:op maandag 12 september 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
jongens dit is gewoon een dame (of heer, al is de zogenaamde humor die erin zit van een typisch meutengehalte) die denkt leuke stukjes te schrijven en op deze manier kijkt hoe succesvol ze zou kunnen zijn áls....
mij te gekunsteld en te geforceerd leuk, helen fielding wannabe but never will
als je dat doet, neem ik mijn laatste post in jouw topic dus echt terugquote:op maandag 12 september 2005 14:32 schreef vivi het volgende:
[..]
waar leven is, is hoop!
edoch, ik ben nu in retraite plannen aan het broeden![]()
ik verheug me nu al op mijn comeback
ach ja. want jullie zijn zo "passioneel"quote:op maandag 12 september 2005 14:34 schreef vivi het volgende:
[..]
![]()
het zal wel een zuid-europese afwijking zijn![]()
dat verbaast mij nietsquote:op maandag 12 september 2005 14:35 schreef vivi het volgende:
[..]
ik vind het zeer vermakelijk geschreven![]()
uiteraardquote:op maandag 12 september 2005 14:36 schreef ripley het volgende:
[..]
ach ja. want jullie zijn zo "passioneel"
verder ben ik het uiteraard met milagro eens
not by far!quote:op maandag 12 september 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
mij te gekunsteld en te geforceerd leuk, helen fielding wannabe but never will
kloptquote:op maandag 12 september 2005 14:38 schreef milagro het volgende:
[..]
dat verbaast mij niets
jij houdt van zaken forceren, dus waarom niet ook dito met humor, niet waar
jullie zijn gewoon jaloers...quote:
antwoord: ja.quote:op maandag 12 september 2005 14:07 schreef joeblack2k het volgende:
oke ,maar is het niet zo dat juist door erover te schrijven en door te mijmeren je er juist een probleem van maakt?
die was juist zo liefquote:op maandag 12 september 2005 14:36 schreef milagro het volgende:
[..]
als je dat doet, neem ik mijn laatste post in jouw topic dus echt terug
slecht? nee, wel een energie slurpende aandachttrekster waar je op een gegeven moment schoon genoeg van krijgtquote:op maandag 12 september 2005 14:41 schreef vivi het volgende:
[..]
klopt
maar dat maakt me toch niet tot een slecht mens?![]()
offtopic: mijn moeder is vandaag gaan lunchen met giphart btw, ze gaat een autobiografie schrijven met zijn hulpdaar ben ik niks bij hoor
![]()
hmm, nu ga ik bijna zelf twijfelen of jij geen kloon van mij bent..quote:op maandag 12 september 2005 14:43 schreef nadine26 het volgende:
[..]
antwoord: ja.
dat weet ik, daar ben ik me van bewust. het gekke is, en dat kan ik moeilijk uitleggen hier, dat ik dit probleem juist nodig heb.
ik ook van jouquote:op maandag 12 september 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
slecht? nee, wel een energie slurpende aandachttrekster waar je op een gegeven moment schoon genoeg van krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |