abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2005 @ 12:56:45 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30511353
het kan aan mij liggen, maar ik zie er weinig romantiek in.
gewoon een dronkgeile vent die gewend is dat alle vrouwen als was in zijn handen zijn en die jou, de schijnbaar ongenaakbare babysitter, aan zijn lijstje van veroveringen wil toevoegen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30511482
mooi verzonnen verhaal
lid van de propellorpettencrew
  maandag 12 september 2005 @ 13:07:57 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30511635
als hij ook maar een greintje fatsoen in zijn lijf heeft belt hij van de week dat ze geen babysitter meer nodig hebben (om onverklaarbare redenen die hij motiveert met een vergezocht excuus)

ik hoop dat hij geen fatsoen heeft..dat lijkt me evident
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30511777
quote:
op maandag 12 september 2005 12:56 schreef copycat het volgende:

het kan aan mij liggen, maar ik zie er weinig romantiek in.
gewoon een dronkgeile vent die gewend is dat alle vrouwen als was in zijn handen zijn en die jou, de schijnbaar ongenaakbare babysitter, aan zijn lijstje van veroveringen wil toevoegen.
nee, het ligt niet aan jou.

ik moet zeggen dat vooral het woord 'lievelingsmeisje' me niet helemaal lekker zit/ernstig verwart. het kan vanalles betekenen. ben ik, van alle meisjes op de hele wereld, zijn lievelingsmeisje? (ik vul het zelf maar vast in: nee, ik ben geen twaalf). of is het eerder zo dat hij mij, van alle meisjes onder de dertig, het leukste vindt, want snuifje bijvoorbeeld blijkt al wat ouder te zijn dan ik dacht, ze is eenendertig jaar (al ziet ze eruit als twintig), dus in dat geval kan zij heel goed doorgaan voor zijn lievelingsvrouw. of hij bedoelt, in het ergste geval, dat ik vanalle oppasmeisjes en kindermeisjes die voor hem werken, zijn lievelingsmeisje ben en in dat geval moet ik twee harde conclusies trekken: 1) ik word zwaar onderbetaald, en 2) hij kan op een verrassende tegenprestatie rekenen.

maandag 12 september 2005 @ 13:13:35 #255
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30511779
bellen om zich te verontschuldigen lijkt mijnormaler, maar goed. ik heb hier geen ervaring mee.
  maandag 12 september 2005 @ 13:16:57 #256
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30511866
quote:
op maandag 12 september 2005 13:13 schreef nadine26 het volgende:

[..]

1) ik word zwaar onderbetaald, en 2) hij kan op een verrassende tegenprestatie rekenen.

onderbetaald? tegenprestatie? vertel eens...
  maandag 12 september 2005 @ 13:26:50 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30512174
quote:

ik moet zeggen dat vooral het woord 'lievelingsmeisje' me niet helemaal lekker zit/ernstig verwart. het kan vanalles betekenen.
of het betekent wat ik erin lees: 'ik vind je nu een lekker ding en zou je graag willen neuken. dus probeer ik je te paaien met lieve woordjes. en zo te zien boek ik langzaam maar zeker effect. heb ik jou in mijn boekje opgeschreven, vind ik vast en zeker heel snel weer een ander lievelingsmeisje."
pi_30512219
quote:
op maandag 12 september 2005 13:16 schreef jeeweetje het volgende:

onderbetaald? tegenprestatie? vertel eens...
ja eh... ik ga eerst eens rustig nadenken. uitzoeken hoe het zit. daarna slijp ik mijn messen wel (als het nodig is). ik kan nu niet helder denken. nee, ik ben niet getraumatiseerd. daar is wel wat meer voor nodig, want als het al een aanranding was, dan kun je het slechter treffen (als je dan toch wordt aangerand).
  maandag 12 september 2005 @ 13:29:24 #259
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_30512252
en ik maar nog steeds wachten op de foto van ts
je moet niet dronken dat ik denken ben
pi_30512329
quote:
op maandag 12 september 2005 13:26 schreef copycat het volgende:

[..]

of het betekent wat ik erin lees: 'ik vind je nu een lekker ding en zou je graag willen neuken. dus probeer ik je te paaien met lieve woordjes. en zo te zien boek ik langzaam maar zeker effect. heb ik jou in mijn boekje opgeschreven, vind ik vast en zeker heel snel weer een ander lievelingsmeisje."
ja, en kennelijk zijn er meerde meisjes en ben je nu het snoepje van de week inderdaad
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 12 september 2005 @ 13:33:08 #261
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30512355
volgens mij ben je het aan het kapot-redeneren
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30512416
quote:
op maandag 12 september 2005 13:33 schreef avotar het volgende:
ja?

en dus...? wat denkt u er dan van? (ik durf niet te tutoyeren, met die foto erbij).
  maandag 12 september 2005 @ 13:37:11 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30512441
quote:
op maandag 12 september 2005 12:44 schreef nadine26 het volgende:
die roman kan ik altijd later nog schrijven, als ik groot & wijs & volwassen ben. maar nu heb ik andere dingen aan mijn hoofd. het volgende:

[...]

zo is het gegaan.
volgens mij ben je aardig opweg naar een roman hoor...
ik weet niet, iets in je schrijfstijl... volgens mij is het een geval van 'whishful thinking'.
  maandag 12 september 2005 @ 13:38:19 #264
6751 JoeBlack2k
pi_30512470
wat ik ervan denk is dat je een kerel bent die de boel "vermakelijk" wel te verstaan aan het opnaaien bent .nogmaals het is vermakelijk maar niet echt origineel.gaat teveel tijd tussen zitten .in de tijd dat je hier een verhaal aan het doen bent had het al 10 x kunnen gebeuren.
vergeef me mijn directheid
pi_30512472
quote:
op maandag 12 september 2005 13:33 schreef avotar het volgende:
oh! ik zie nu pas dat u relatie-psycholoog bent van beroep! dat treft! (en uit 1977, dan mag ik wel tutoyeren, toch?)
pi_30512516
quote:
op maandag 12 september 2005 13:37 schreef brighteyes het volgende:

... volgens mij is het een geval van 'whishful thinking'.
met het oog op die foto, bedoel je?! haha! ik heb een houten been, maar ik heb een heel lief karakter en ze zeggen dat het daar om gaat in het leven. hoor!
  maandag 12 september 2005 @ 13:49:59 #267
128310 JeeWeeTje
Congenitaal lief?
pi_30512769
quote:
op maandag 12 september 2005 13:28 schreef nadine26 het volgende:

[..]

ja eh... ik ga eerst eens rustig nadenken. uitzoeken hoe het zit. daarna slijp ik mijn messen wel (als het nodig is). ik kan nu niet helder denken. nee, ik ben niet getraumatiseerd. daar is wel wat meer voor nodig, want als het al een aanranding was, dan kun je het slechter treffen (als je dan toch wordt aangerand).
ben toch wel erg nieuwsgierig naar je tegenprestatie, ga je hem naakt opwachten de volgende keer?
moet hij je meer betalen om verder te gaan dan zoenen? uhhhh
pi_30512908
quote:
op maandag 12 september 2005 13:38 schreef joeblack2k het volgende:
wat ik ervan denk is dat je een kerel bent die de boel "vermakelijk" wel te verstaan aan het opnaaien bent .
vergeef me mijn directheid
het is je al vergeven. (ik ben gek op directheid).

dat van die 'kerel' beschouw ik als een compliment. qua schijfstijl, bedoel ik dan. verder zou ik niet weten wie ik zou moeten opnaaien, of waarom - ik vraag me af: houden forumbezoekers geen dagboeken bij? schrijven ze nooit over hun leven? is het zo buitengewoon vreemd en ongeloofwaardig dat ik het leuk vind, gewoon voor mezelf, als een vorm van 'boekstaven' en ook wel een beetje om er een soort 'betekenis' aan te geven (een betekenis die er vermoedelijk helemaal niet is, maar laat mij nou maar lekker dromen...) - dat ik het dus leuk vind om te schrijven over wat ik meemaak?

sta ik daar alleen in...?
dat zou mij verbazen, eerlijk gezegd.
zoals voor de meeste mensen hier geldt (neem ik aan), kan ik moeilijk over deze geschiedenis práten - mijn vriendje staat waarschijnlijk niet echt open voor een goed gesprek over mijn dubieuze verwikkelingen met de man bij wie ik werk, en mijn vriendinnen val ik er ook liever niet mee lastig, dat zorgt alleen maar voor complicaties. zo simpel is het dus.
  maandag 12 september 2005 @ 13:55:51 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30512920
quote:
op maandag 12 september 2005 13:39 schreef nadine26 het volgende:

met het oog op die foto, bedoel je?! haha! ik heb een houten been, maar ik heb een heel lief karakter en ze zeggen dat het daar om gaat in het leven. hoor!
volgens mij doelt be ergens anders op, hoor.
op het whisful thinking van jouw kant...
  maandag 12 september 2005 @ 13:56:03 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30512925
quote:
op maandag 12 september 2005 13:39 schreef nadine26 het volgende:
welke foto?

nee, ik heb het idee bij je laatste posts dat jij je dagdroompjes opgeschreven hebt over 'hoe het zou kunnen gaan'. hoe zou het zijn als...
pi_30513106
quote:
op maandag 12 september 2005 13:56 schreef brighteyes het volgende:

nee, ik heb het idee bij je laatste posts dat jij je dagdroompjes opgeschreven hebt over 'hoe het zou kunnen gaan'. hoe zou het zijn als...
in mijn dagdroompjes had ik het anders aangepakt. romantischer. ik had er kaarslicht bij gewild, en een rode roos die hij misschien wel tussen zijn tanden aan mij had aangeboden. ik had zijn vrouw er ook buiten gelaten, en zijn vriendin, en zijn kinderen had ik fijn met z'n drieën uit het verhaal geschrapt. oh, als je mijn dagdroompjes eens zou kennen...
pi_30513173
quote:
op maandag 12 september 2005 14:02 schreef nadine26 het volgende:

[..]

in mijn dagdroompjes had ik het anders aangepakt. romantischer. ik had er kaarslicht bij gewild, en een rode roos die hij misschien wel tussen zijn tanden aan mij had aangeboden. ik had zijn vrouw er ook buiten gelaten, en zijn vriendin, en zijn kinderen had ik fijn met z'n drieën uit het verhaal geschrapt. oh, als je mijn dagdroompjes eens zou kennen...
je schrijft in ieder geval alsof je een derderangs boeketreeks van tragisch door het lot uit elkaar gehouden geliefden aan het schrijven bent
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 12 september 2005 @ 14:07:07 #273
6751 JoeBlack2k
pi_30513221
oke ,maar is het niet zo dat juist door erover te schrijven en door te mijmeren je er juist een probleem van maakt ?mijn visie gewoon eerlijk naar jezelf toe zijn dan pas kan je het ook naar anderen .wil je wat met die vent ...wel degelijk met je vriend gaan praten of wil je wat met die vent gewoon doen en er niet meer over praten

ps aanranding zou je het na zo'n tijd van opgeillen niet meer noemen bedoel julliezitten elkaar schijnbaar al langer gek te maken
pi_30513260
quote:

ik moet zeggen dat vooral het woord 'lievelingsmeisje' me niet helemaal lekker zit/ernstig verwart. het kan vanalles betekenen. ben ik, van alle meisjes op de hele wereld, zijn lievelingsmeisje?
nee, je bent van de voor hem bereikbare vrouwen op dit moment de favoriet; de feiten dat hij nog niets met je gedaan heeft en dat je een beetje hard-to-get bent speelt helpen daar sterk aan mee.
dat is toch niet zo verwarrend, of ligt dat aan mij?
pi_30513264
quote:
op maandag 12 september 2005 14:05 schreef ripley het volgende:

derderangs boeketreeks
nou moet ik huilen. echt waar?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')