nee, het ligt niet aan jou.quote:op maandag 12 september 2005 12:56 schreef copycat het volgende:
het kan aan mij liggen, maar ik zie er weinig romantiek in.
gewoon een dronkgeile vent die gewend is dat alle vrouwen als was in zijn handen zijn en die jou, de schijnbaar ongenaakbare babysitter, aan zijn lijstje van veroveringen wil toevoegen.
onderbetaald? tegenprestatie? vertel eens...quote:op maandag 12 september 2005 13:13 schreef nadine26 het volgende:
[..]
1) ik word zwaar onderbetaald, en 2) hij kan op een verrassende tegenprestatie rekenen.
of het betekent wat ik erin lees: 'ik vind je nu een lekker ding en zou je graag willen neuken. dus probeer ik je te paaien met lieve woordjes. en zo te zien boek ik langzaam maar zeker effect. heb ik jou in mijn boekje opgeschreven, vind ik vast en zeker heel snel weer een ander lievelingsmeisje."quote:op maandag 12 september 2005 13:13 schreef nadine26 het volgende:
ik moet zeggen dat vooral het woord 'lievelingsmeisje' me niet helemaal lekker zit/ernstig verwart. het kan vanalles betekenen.
ja eh... ik ga eerst eens rustig nadenken. uitzoeken hoe het zit. daarna slijp ik mijn messen wel (als het nodig is). ik kan nu niet helder denken. nee, ik ben niet getraumatiseerd.quote:op maandag 12 september 2005 13:16 schreef jeeweetje het volgende:
onderbetaald? tegenprestatie? vertel eens...
ja, en kennelijk zijn er meerde meisjes en ben je nu het snoepje van de week inderdaadquote:op maandag 12 september 2005 13:26 schreef copycat het volgende:
[..]
of het betekent wat ik erin lees: 'ik vind je nu een lekker ding en zou je graag willen neuken. dus probeer ik je te paaien met lieve woordjes. en zo te zien boek ik langzaam maar zeker effect. heb ik jou in mijn boekje opgeschreven, vind ik vast en zeker heel snel weer een ander lievelingsmeisje."
ja?quote:op maandag 12 september 2005 13:33 schreef avotar het volgende:
volgens mij ben je het aan het kapot-redeneren
volgens mij ben je aardig opweg naar een roman hoor...quote:op maandag 12 september 2005 12:44 schreef nadine26 het volgende:
die roman kan ik altijd later nog schrijven, als ik groot & wijs & volwassen ben. maar nu heb ik andere dingen aan mijn hoofd. het volgende:
[...]
zo is het gegaan.
oh! ik zie nu pas dat u relatie-psycholoog bent van beroep! dat treft! (en uit 1977, dan mag ik wel tutoyeren, toch?)quote:op maandag 12 september 2005 13:33 schreef avotar het volgende:
volgens mij ben je het aan het kapot-redeneren
met het oog op die foto, bedoel je?! haha! ik heb een houten been, maar ik heb een heel lief karakter en ze zeggen dat het daar om gaat in het leven. hoor!quote:op maandag 12 september 2005 13:37 schreef brighteyes het volgende:
... volgens mij is het een geval van 'whishful thinking'.
ben toch wel erg nieuwsgierig naar je tegenprestatie, ga je hem naakt opwachten de volgende keer?quote:op maandag 12 september 2005 13:28 schreef nadine26 het volgende:
[..]
ja eh... ik ga eerst eens rustig nadenken. uitzoeken hoe het zit. daarna slijp ik mijn messen wel (als het nodig is). ik kan nu niet helder denken. nee, ik ben niet getraumatiseerd.daar is wel wat meer voor nodig, want als het al een aanranding was, dan kun je het slechter treffen (als je dan toch wordt aangerand).
het is je al vergeven. (ik ben gek op directheid).quote:op maandag 12 september 2005 13:38 schreef joeblack2k het volgende:
wat ik ervan denk is dat je een kerel bent die de boel "vermakelijk" wel te verstaan aan het opnaaien bent .
vergeef me mijn directheid
volgens mij doelt be ergens anders op, hoor.quote:op maandag 12 september 2005 13:39 schreef nadine26 het volgende:
met het oog op die foto, bedoel je?! haha! ik heb een houten been, maar ik heb een heel lief karakter en ze zeggen dat het daar om gaat in het leven. hoor!
welke foto?quote:op maandag 12 september 2005 13:39 schreef nadine26 het volgende:
met het oog op die foto, bedoel je?! haha! ik heb een houten been, maar ik heb een heel lief karakter en ze zeggen dat het daar om gaat in het leven. hoor!
in mijn dagdroompjes had ik het anders aangepakt. romantischer. ik had er kaarslicht bij gewild, en een rode roos die hij misschien wel tussen zijn tanden aan mij had aangeboden. ik had zijn vrouw er ook buiten gelaten, en zijn vriendin, en zijn kinderen had ik fijn met z'n drieën uit het verhaal geschrapt. oh, als je mijn dagdroompjes eens zou kennen...quote:op maandag 12 september 2005 13:56 schreef brighteyes het volgende:
nee, ik heb het idee bij je laatste posts dat jij je dagdroompjes opgeschreven hebt over 'hoe het zou kunnen gaan'. hoe zou het zijn als...
je schrijft in ieder geval alsof je een derderangs boeketreeks van tragisch door het lot uit elkaar gehouden geliefden aan het schrijven bentquote:op maandag 12 september 2005 14:02 schreef nadine26 het volgende:
[..]
in mijn dagdroompjes had ik het anders aangepakt. romantischer. ik had er kaarslicht bij gewild, en een rode roos die hij misschien wel tussen zijn tanden aan mij had aangeboden. ik had zijn vrouw er ook buiten gelaten, en zijn vriendin, en zijn kinderen had ik fijn met z'n drieën uit het verhaal geschrapt. oh, als je mijn dagdroompjes eens zou kennen...
nee, je bent van de voor hem bereikbare vrouwen op dit moment de favoriet; de feiten dat hij nog niets met je gedaan heeft en dat je een beetje hard-to-get bent speelt helpen daar sterk aan mee.quote:op maandag 12 september 2005 13:13 schreef nadine26 het volgende:
ik moet zeggen dat vooral het woord 'lievelingsmeisje' me niet helemaal lekker zit/ernstig verwart. het kan vanalles betekenen. ben ik, van alle meisjes op de hele wereld, zijn lievelingsmeisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |