Sinds wanneer wordt de iPod door Microsoft geproduceerdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:12 schreef Geqxon het volgende:
Ze droppen wel erg veel in Redmond. Mijn broer heeft bij zijn 4th Gen Monochroom iPod een dock, lader (met firewirekabel), oordopjes en USB-kabel gekregen. Nu moet je al blij zijn met oordopjes en een usb-kabel, zelfs de videokabel van 20 euro moet je zelf nog kopen!
quote:
allemaal silicon valleyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik was even in de war, ik bedoel uiteraard cupertino
Ik zit atm te twijvelen tussen een iPod 20gb en een Archos Gmini400. Waarom ik voor de iPod ga kiezen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:31 schreef Jonathon het volgende:
Mensen die voor design gaan en erbij willen horen (want iedereen in m'n klas heeft een iPod) die kopen iPod..
Maar voor de mensen die voor degelijkheid en kwaliteit gaan die kiezen toch voor iRiver![]()
[..]
Mensen die origineel proberen te zijn en een statement proberen te maken en niet bij de massa proberen te horen (want niemand heeft een iRiver) die kopen iRiver..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:31 schreef Jonathon het volgende:
Mensen die voor design gaan en erbij willen horen (want iedereen in m'n klas heeft een iPod) die kopen iPod..
Maar voor de mensen die voor degelijkheid en kwaliteit gaan die kiezen toch voor iRiver![]()
[..]
Ga je voor een g5 iPod?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zit atm te twijvelen tussen een iPod 20gb en een Archos Gmini400. Waarom ik voor de iPod ga kiezen?
Ik weet van mijzelf dat ik al die hippe functies als games, videoplayback en tv-out na een maad toch niet ga gebruiken. Vandaar dat ik liever een wat mooiere mp3-speler hebt met een ultieme bediening
Voor hoeveel kan je die G4 krijgen en welke versie?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:18 schreef Geqxon het volgende:
G4, ik vind het prijsverschil G5 - Gmini400 iets te groot (79 euro)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:12 schreef Supervisor20 het volgende:
Mijn Iriver heeft wel de wasmachine overleeft, dus ze zijn wel enigzins waterbestendig![]()
Jammer dat ze iriver niet bij de aldi verkopen he? Dan was het helemaal lekker alternatief geweest. En dan nog een beetje solderen erbij, kan je lekker de tweaker uithangen.quote:
Ik gelukkig welquote:Op woensdag 2 november 2005 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Op 't plaatje vind ik het ook mooi uitzien maar als ik de H10 in m'n handen heb vind ik het niet zo spetterend
Maar toch moet je te duim telkens omhoog halen als je aan het scrollen bent. Lijkt mij niet erg prettig.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De metalen buitenkant voelt zeer solide aan. En het gebruikersgemak is ook echt goed.Alles is simpel met 1 duim te bedienen
Idd. Het grootste voordeel van het Scrollwiel.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar toch moet je te duim telkens omhoog halen als je aan het scrollen bent. Lijkt mij niet erg prettig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |