Daar stoorde ik me al tijden aanquote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef broer het volgende:
Dit is 'Baboons' zonder apostrof. Deze moet het worden.
Sorry, Twist.
Mergen is okay! Dan gaan er geen waardevolle en briljante posts verloren.quote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef Dagonet het volgende:
Zal ik ze dan maar lief mergen?
Ik vergeet altijd dat die optie bestaatquote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef Dagonet het volgende:
Zal ik ze dan maar lief mergen?
Hij was een tijdje weg, maar op een gegeven moment is die apostrof er weer ingeslopen.quote:
Ik had de titel ook maar gecopy- pastequote:Op maandag 5 september 2005 02:18 schreef broer het volgende:
Dit is 'Baboons' zonder apostrof. Deze moet het worden.
Sorry, Twist.
En jij moest mij nog vertellen wat jou zoal bezig houdt.quote:Op maandag 5 september 2005 02:24 schreef Tijn het volgende:
Maar ter zake: Lamon, ik heb Mysterious Skin al in huis gehaald, ik moet 'em alleen nog even kijken. Morgen bijvoorbeeld.
Ik zit zelf ook op de HKUquote:Op maandag 5 september 2005 02:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
broer kent me wel een beetje, maar of hij dat van me weet...
Ik ben na de Havo Entertainmentmanagement gaan doen op de HKU. Dat doe ik nog steeds.
En jij? Ik zou vast al alles van je moeten weten enzo, maar verder dan dat je mod bent geweest kom ik eigenlijk niet.
Ik wou dat het voor mensen bestond!quote:Op maandag 5 september 2005 02:25 schreef Lamon het volgende:
Goed concept, dat mergen. Zou vaker gedaan moeten worden. Scheelt een hoop frustratie.
Ken jij die lui van Humanworkshop?quote:Op maandag 5 september 2005 02:26 schreef Tijn het volgende:
aan de KMT doe ik Audio Design.
Of dieren! Eindelijk een oplossing voor mensen die zowel van honden als katten houden, maar niet de ellende van twee huisdieren willen.quote:Op maandag 5 september 2005 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wou dat het voor mensen bestond!
No shit!quote:Op maandag 5 september 2005 02:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook op de HKUBizar! Maar ik zit in Hilversum, aan de KMT doe ik Audio Design.
En als mensen niet alles van me weten, vind ik dat alleen maar prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |