De muts in kwestie is een klein beetje druk (en ik heb haar al een weekje niet meer gesproken), maar dat zou toch echt ergens 'binnenkort' moeten wezen.quote:Op maandag 5 september 2005 01:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dank je LithEnig idee wanneer die eindhovense dr verhaardag viert? dat knipper ding weetje
?
Stiekem gaat het ook overdag ook hier helemaal nergens over, meestal.quote:Op maandag 5 september 2005 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik het goed lees, betekent dat dat er overdag hier dus géén hersenloos gezwets is. Dat moet ik onthouden.
Bouwvakkers.... nu ben ik echt blij dat ik niet in singles kom denk k.....quote:Op maandag 5 september 2005 01:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Oeh dat was snel lithpo! Ik had een TT met hersenloos gezwets in mn hoofd.
[..]
Stiekem gaat het ook overdag ook hier helemaal nergens over, meestal.![]()
Zolang het niet over bouwvakkers gaat ben ik al snel tevreden though.![]()
Eensch.quote:Op maandag 5 september 2005 01:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Zolang het niet over bouwvakkers gaat ben ik al snel tevreden though.![]()
En terecht ook in dit geval.quote:Op maandag 5 september 2005 01:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bouwvakkers.... nu ben ik echt blij dat ik niet in singles kom denk k.....
Die zijn er vaak wel ja, sorry.quote:Op maandag 5 september 2005 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Eensch.
En als alle hoi- en doei-posts hier ook achterwege blijven, zou ik dat ook prettig vinden. Maar dat zal het geval wel niet zijn.
Zou je dat voor me over hebben?quote:Op maandag 5 september 2005 01:47 schreef Twisted_fok het volgende:
daar zou eventueel aan gewerkt kunnen worden natuurlijk.![]()
Ik breng dr morgen ook thuis!... heb er geen zin meer inquote:Op maandag 5 september 2005 01:47 schreef zapsel het volgende:
Ok,......
ik lig op de bank te fokken omdat mijn vriendin geen fuk doet de hele dag , maar al een uur aan het slapen is....
en nu haar wakkergemaakt te hebben de vraag gesteld, moet ik bij je komen liggen of zal ik op de bank gaan......
zegt ze: maakt niet uit , dus ik op de bank liggen
ik ga niej naast een sjago-vriendin liggen die je 3 weken niet gezien hebt , en dan dat antwoord geeft![]()
niet echt neequote:Op maandag 5 september 2005 01:49 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik breng dr morgen ook thuis!... heb er geen zin meer in![]()
zoekt er iemand nog een vriendin?![]()
hmmm oooh... daar gaat mijn poging tot empathie screw this shit!quote:Op maandag 5 september 2005 01:49 schreef zapsel het volgende:
[..]
Hoi Broer!quote:Op maandag 5 september 2005 01:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wel natuurlijk, maar of de rest dat ook wil doen dat weet ik dan weer niet helaasch.
Jouw inzet is al voldoende.quote:Op maandag 5 september 2005 01:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wel natuurlijk, maar of de rest dat ook wil doen dat weet ik dan weer niet helaasch.
Ik denk dat je nog wat aan je verkooppraatje moet sleutelenquote:Op maandag 5 september 2005 01:49 schreef zapsel het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook belangrijk als persoon, ook al ben ik dan geen hot chick!quote:Op maandag 5 september 2005 01:52 schreef broer het volgende:
Jouw inzet is al voldoende.
De anderen zullen me aan mijn reet roesten, dat snap je.
Ik zou er bijna van gaan blozen broer, ik voel me gevleid.quote:Op maandag 5 september 2005 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Jouw inzet is al voldoende.
De anderen zullen me aan mijn reet roesten, dat snap je.
Ik geloof dat ik er al zat aan gedaan heb om dat uit te vissen....quote:Op maandag 5 september 2005 01:50 schreef nixxx het volgende:
Zapsel, ga lekker naast je vriendin liggen, hou dr goed vast.. blijf van dr tieten af.. en als ze begint te praten hou je kop dan en luister.. je situatieschets klinkt alsof ze wat op dr hart heeft..
Okeeeej... dat klinkt al niet als een gladjes lopende relatie ja...quote:Op maandag 5 september 2005 01:53 schreef zapsel het volgende:
Ik geloof dat ik er al zat aan gedaan heb om dat uit te vissen....
en nee!.... ik ga niej naast een sjago vriendin liggen, dan ligt de bank nog beter.....
en aan dr tieten zitten , ik zou niet eens durven... ze duwt me vast opzei......
ik hoef dat ook niet , gewoon ff zeggen van "schat ik ga slapen" das al zat , ik moest dr zoeken , en ze ligt al te pitten...
Natuurlijk ben jij ook belangrijk. En zodra je iets schrijft waar ik graag op wil reageren zal ik dat ook zeker niet nalaten.quote:Op maandag 5 september 2005 01:53 schreef nixxx het volgende:
Hey, ik ben ook belangrijk als persoon, ook al ben ik dan geen hot chick!
Ik heb cup DDquote:Op maandag 5 september 2005 01:55 schreef broer het volgende:
Natuurlijk ben jij ook belangrijk. En zodra je iets schrijft waar ik graag op wil reageren zal ik dat ook zeker niet nalaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |