Ex.quote:Op maandag 5 september 2005 02:08 schreef snakelady het volgende:
Fijn, Tanja gaat nu even alle familiegeheimen van haar vent aan Nederland vertellen, zal hij leuk vinden.
Dido deed hetzelfde eerder vanavondquote:Op maandag 5 september 2005 02:08 schreef snakelady het volgende:
Fijn, Tanja gaat nu even alle familiegeheimen van haar vent aan Nederland vertellen, zal hij leuk vinden.
Is Dido weer grappige verhalen over zichzelf aan het vertellenquote:Op maandag 5 september 2005 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
Een leuk bedoeld verhaaltje op stream 1.
Snel maar weer naar stream 3.
Aha, maar nog niet echt netjes, ook al is hij een coke snuivende vrouwenmishandelaar.quote:
Don Diego Poeder !quote:Op maandag 5 september 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zei ze precies?
Zei ze nou ook dat hij haar sloeg
quote:Op maandag 5 september 2005 02:10 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij nam zij ook wel eens een lijntje.
Wel meer als 1 gok ik.quote:Op maandag 5 september 2005 02:10 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij nam zij ook wel eens een lijntje. Zo'n kop heeft ze wel.
En ze mepte wel terug soms!
Nee ze rookte 't.quote:Op maandag 5 september 2005 02:10 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij nam zij ook wel eens een lijntje. Zo'n kop heeft ze wel.
Plofje is dat toch????quote:
nee, dat is de "vadervanmijnkindje" , de slaande cokert is een andere ex weer.quote:Op maandag 5 september 2005 02:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Don Diego Poeder !haar ex dus!
![]()
[afbeelding]
Iemand caps van die vriend van haar?
Omdat ze het niet makkelijk had en dat is ook zeeeeeeer duidelijk aan haar hoofd te zien. Die meid heeft echt serieus hulp nodigquote:Op maandag 5 september 2005 02:11 schreef jalla het volgende:
krijg inene sympathie voor tanja, wat is dit?
Slaapgebrek of overmatig drankgebruik.quote:Op maandag 5 september 2005 02:11 schreef jalla het volgende:
krijg inene sympathie voor tanja, wat is dit?
yesquote:
Klopt ja maar vond het wel toepasselijk Don Diego Poeder hij zat aan de poeder me ex lijkt op Don Diego Poeder ... de woordspelling zeg maarquote:Op maandag 5 september 2005 02:12 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat is de "vadervanmijnkindje" , de slaande cokert is een andere ex weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |