Definetely gay.quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert fluit go west van de petshopboys!!!!
lijkt me waterdicht bewijs?
ze gaat verderquote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef Kokstra het volgende:
WTF! 4:50 maar?!
een waterdicht bewijs waarvoor?quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert fluit go west van de petshopboys!!!!
lijkt me waterdicht bewijs?
Als het zo nodig in het engels moet, doe het dan wel goed Gertquote:
Ja de komende dagen alle streams op de muizenval gericht!quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daar zitten wij nu naar te kijken
Yeah right, dude.quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
Nee maar jij meent het echt dus dan telt het niet.
Ik ken nog best aardig engels al zeg ik het zelf, met m'n VMBO.quote:Op maandag 5 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het zo nodig in het engels moet, doe het dan wel goed Gert
nieuwe borstel halen. (1e pitstop)quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ben Lieske nu kwijt, maar toen ze wegliep was het 6:30. Geen record dus vandaag.
Morgen is er weer een dag. Maar of er nog glazuur is, is de vraag.quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ben Lieske nu kwijt, maar toen ze wegliep was het 6:30. Geen record dus vandaag.
Jawel hoor. Als Feyenoord vorige week had verloren van ajax. had ik dat heel spoprtief opgevat. Maar ja, dat gebeurde niet.quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Yeah right, dude.![]()
Jij kunt niet tegen je verlies.
Op dat schrijffoutje na, is het aardig ja... "gay" was in ieder geval goed!quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken nog best aardig engels al zeg ik het zelf, met m'n VMBO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |