OFFTOPICquote:Op maandag 5 september 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik thuis ben wel ja.
Mijn God, wat verlang ik terug naar vorige BB's, toen er nog inhoudelijk gepost werd.![]()
De helft van de posters in dit topic leest de reply's van anderen niet eens.![]()
'HIJ IS AAN HET SNIJEN!!!!!!!!!!!'
Open dan lekker een topic dude.quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch groot nieuws waarvan melding gemaakt moet worden in een belangrijk topic, ipv dit VMBO-slowchatgedoe
hoop het niet voor de muisquote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef milagro het volgende:
Muizenval.
Hebben ze een stukje chocola voor de muis?
Is er wel een muis?
quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze zat vanavond weer als een ondankbare hond met lange tanden te eten...![]()
quote:
ik kan nu niet met je levelen hoorquote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch groot nieuws waarvan melding gemaakt moet worden in een belangrijk topic, ipv dit VMBO-slowchatgedoe
Dat snapt ie niet, hij loopt 20 delen achterquote:Op maandag 5 september 2005 01:03 schreef agRESSIV-e het volgende:
ik kan nu niet met je levelen hoor![]()
Als je het hier zo kut vind.quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Even afkoelen jij! Hummie geeft je nu een laatste waarschuwing, anders gaan er 10.000 van het prijzengeld af!quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik post juist hier omdat je in de streamverslagen ontopic moet posten, zodat die leesbaar blijvenquote:Op maandag 5 september 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Als jij ook nog eens 10X OFFTOPIC post wordt het inderdaad lastig om alle commentaren te lezen!
Dido doet een dubbele Robquote:Op maandag 5 september 2005 01:04 schreef MissHobje het volgende:
Whahha Dido en Nathalie zijn op knieen aan het wandelen.. en handstand doen enzo..
Zag er lekker maf uit
quote:Op maandag 5 september 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
tjonge jonge zeg, ga je iedere dag klagen over deze reeks
Wij hebben alleen VMBO niveau, weet je toch, hoe moeten wij zo'n verslag schrijven?quote:Op maandag 5 september 2005 01:05 schreef APK het volgende:
![]()
Als iemand die verder geen reet te doen heeft en 24/7 de streams volgt -jij bv- belangrijke dingen in het streamverslagentopic post hou ik op.
HIJ ZAT MET ZIJN VINGER AAN ZIJN NEUS!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Als jij ook nog eens 10X OFFTOPIC post wordt het inderdaad lastig om alle commentaren te lezen!
Beweer jij dat VMBO-ers geen verslagen kunnen schrijven?quote:Op maandag 5 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wij hebben alleen VMBO niveau, weet je toch, hoe moeten wij zo'n verslag schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |