Definetely gay.quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert fluit go west van de petshopboys!!!!
lijkt me waterdicht bewijs?
ze gaat verderquote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef Kokstra het volgende:
WTF! 4:50 maar?!
een waterdicht bewijs waarvoor?quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert fluit go west van de petshopboys!!!!
lijkt me waterdicht bewijs?
Als het zo nodig in het engels moet, doe het dan wel goed Gertquote:
Ja de komende dagen alle streams op de muizenval gericht!quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daar zitten wij nu naar te kijken
Yeah right, dude.quote:Op maandag 5 september 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
Nee maar jij meent het echt dus dan telt het niet.
Ik ken nog best aardig engels al zeg ik het zelf, met m'n VMBO.quote:Op maandag 5 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het zo nodig in het engels moet, doe het dan wel goed Gert
nieuwe borstel halen. (1e pitstop)quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ben Lieske nu kwijt, maar toen ze wegliep was het 6:30. Geen record dus vandaag.
Morgen is er weer een dag. Maar of er nog glazuur is, is de vraag.quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef Tourniquet het volgende:
Ben Lieske nu kwijt, maar toen ze wegliep was het 6:30. Geen record dus vandaag.
Jawel hoor. Als Feyenoord vorige week had verloren van ajax. had ik dat heel spoprtief opgevat. Maar ja, dat gebeurde niet.quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Yeah right, dude.![]()
Jij kunt niet tegen je verlies.
Op dat schrijffoutje na, is het aardig ja... "gay" was in ieder geval goed!quote:Op maandag 5 september 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken nog best aardig engels al zeg ik het zelf, met m'n VMBO.
quote:Op maandag 5 september 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als Feyenoord vorige week had verloren van ajax. had ik dat heel spoprtief opgevat. Maar ja, dat gebeurde niet.
Ik weet niet waarom, maar ik moet steeds aan de teletubbies denkenquote:Op maandag 5 september 2005 01:20 schreef jalla het volgende:
dit doet me denken aan de serie
creatief met kurk
ow ja als hij het zelfs gaat zingen ben ik overtuigdquote:Op maandag 5 september 2005 01:21 schreef APK het volgende:
Hij fluit weer 'Go west!' [afbeelding]
Hij zingt het zelfs!
Mijn god, hoe quote jij in godsnaam?quote:Op maandag 5 september 2005 01:21 schreef jalla het volgende:
Kan wel merken dat het been en Joost naar bed zijn
ja
Rikkert is dus echt een Petshop Boy!quote:Op maandag 5 september 2005 01:21 schreef agRESSIV-e het volgende:
rikkert doet het weer!
GO WEST la la laaa la la
quote:Op maandag 5 september 2005 01:21 schreef jalla het volgende:
Kan wel merken dat het copy/pasten nog best lastig is.
ja
Ja opzoute hier we hoeven geen proffesors hier ja, dit is vmbo topic.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 september 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mijn god, hoe quote jij in godsnaam?![]()
Oh gelukkig heb je het ge-edit![]()
Kom op zeg, Village People en Petshop Boys.quote:Op maandag 5 september 2005 01:22 schreef Sealord het volgende:
ow ja als hij het zelfs gaat zingen ben ik overtuigd![]()
Waarom niet, en met wie?quote:Op maandag 5 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Gaat niet goed met de bewoners als je het mij vraagt.
Muizenvallen aan het makenquote:Op maandag 5 september 2005 01:24 schreef snakelady het volgende:
wat zijn ze daar buiten aan het doen?
Ze beginnen het langzaamaan te verliezen jaquote:Op maandag 5 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
wees blij dat ze creatief zijn en niet weer zitten ze truthen en darenquote:Op maandag 5 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
De dip na al die stress.quote:Op maandag 5 september 2005 01:23 schreef scanman01 het volgende:
VMBO? Ik wou dat ik hed gehaalt hatquote:Op maandag 5 september 2005 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja opzoute hier we hoeven geen proffesors hier ja, dit is vmbo topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |