Daarom hangt ze nu ook niet meer bij hem dus waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 00:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dat de "liefde" van Lieske voor haar Roel ook wat over is.
Nadat ze zowel afgelopen nacht, als vanmiddag geen steun van hem kreeg.
*met kinderstemmetje*quote:Op maandag 5 september 2005 00:51 schreef Day het volgende:
Nathalie rookt niet echt. Ze inhaleert niet.
Léés jij al die Commentaar-topics?quote:Op maandag 5 september 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Waar staat dit bed
Jezus, van mij mogen de streams weer betaalstreams worden.![]()
Streamverslagen worden nauwelijks geschreven en je moet als je een avondje weg bent door 37 topics met -meestal- mongolencommentaar lezen.![]()
Nee, maar ik zou het wel leuk vinden als belangrijke gebeurtenissen even ge-copy paste worden in het streamverslagentopic.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/749508/2/25#30276645]maandag 5 september 2005
Oh dus wil je nu hiermee zeggen, dat we ons afzijdig moeten houden?![]()
![]()
Hoop wel dat de streams de komende nachten zich op de muizenval richten!quote:Op maandag 5 september 2005 00:51 schreef Peekaboo het volgende:
arm muisje
Wordt het toch nog een spannende nachtquote:Op maandag 5 september 2005 00:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoop wel dat de streams de komende nachten zich op de muizenval richten!![]()
Tuurlijk niet.quote:
Nathalie tochquote:Op maandag 5 september 2005 00:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Linda en Lieske ingesprek.
Zou ze dan toch een vriendin vinden ?
Over dat bedquote:Op maandag 5 september 2005 00:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
kijk dan bij de dagverslagen op de bb sitedaar staat veel
Je kan ook gewoon zelf de streams volgenquote:Op maandag 5 september 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.![]()
Zie post boven je, mongool.
hihikirkir ik inhaleer heel erg, nou ja, kweenie, over de longen of zo denk ik dan, weetje, gewoon, toch?quote:Op maandag 5 september 2005 00:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
*met kinderstemmetje*
eg wél eg wél eg wél![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef snakelady het volgende:
Apache4U, jouw offtopic bericht verkracht heel het beeld joh.
Dat ook nog idd.quote:
edit dat bericht even danquote:Op maandag 5 september 2005 00:56 schreef Apache4U het volgende:
sorry Snakelady , ik heb geen intentie tot verkrachten ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |