hehehe, dat is een goed teken.quote:Op maandag 5 september 2005 00:56 schreef Apache4U het volgende:
sorry Snakelady , ik heb geen intentie tot verkrachten ;-)
*zeeleeuwgeluid maaktquote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef milagro het volgende:
[..]
hihikirkir ik inhaleer heel erg, nou ja, kweenie, over de longen of zo denk ik dan, weetje, gewoon, toch?
Wat loop je nou te klootviolen over dat bed, homofiel.quote:
Goed bij de les Scanman.quote:
Die gaat altijd als laatste naar bed want ze is veel te bang dat ze iets mistquote:Op maandag 5 september 2005 00:58 schreef BBscanner het volgende:
Chantalleke zei 10 minuten geleden dat ze naar bed zou gaan...dacht eindelijk dat ik van die kraai verlost was.....zit ze daar nog steeds!
Go to Bed
Dat is niet boven een winkel zo te zien..quote:Op maandag 5 september 2005 00:54 schreef Apache4U het volgende:
Hoe weten jullie zo zeker dat het dat huis is? Op de vooruitgangstraat staan 2
huizen te koop. Het andere op nummer 117 ...
Edit: <Niet meer relevant, paarse muren van nr 19c genoemd op streams>
Als ik thuis ben wel ja.quote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Je kan ook gewoon zelf de streams volgen![]()
Ik heb haar niet eens uit bed gezienquote:Op maandag 5 september 2005 00:58 schreef Sealord het volgende:
Is Tanja al naar bed ?
quote:Op maandag 5 september 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik thuis ben wel ja.
Mijn God, wat verlang ik terug naar vorige BB's, toen er nog inhoudelijk gepost werd.![]()
De helft van de posters in dit topic leest de reply's van anderen niet eens.![]()
'HIJ IS AAN HET SNIJEN!!!!!!!!!!!'
tjonge jonge zeg, ga je iedere dag klagen over deze reeksquote:Op maandag 5 september 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.![]()
Zie post boven je, mongool.
Je vroeg of er nog iets gebeurd was... Heb je het van vanmiddag meegekregen (Lieske)?quote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef snakelady het volgende:
Apache4U, jouw bericht verkracht heel het beeld joh.
Ze zat vanavond weer als een ondankbare hond met lange tanden te eten...quote:Op maandag 5 september 2005 01:00 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb haar niet eens uit bed gezienVanochtend kwam ze eruit, rookte ze een peuk en verdween ze weer...
Oh ik heb haar idd nog helamaal niet gezien vandaag, ze moet uitkijken dat ze haar laatste restje verstand ook niet verslaapt...quote:Op maandag 5 september 2005 01:00 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb haar niet eens uit bed gezienVanochtend kwam ze eruit, rookte ze een peuk en verdween ze weer...
Dat is toch groot nieuws waarvan melding gemaakt moet worden in een belangrijk topic, ipv dit VMBO-slowchatgedoequote:Op maandag 5 september 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat loop je nou te klootviolen over dat bed, homofiel.
Dat is het bed van de ex van Dido, ja? Mooi.
Ze is toch danseres geweest?quote:
OFFTOPICquote:Op maandag 5 september 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik thuis ben wel ja.
Mijn God, wat verlang ik terug naar vorige BB's, toen er nog inhoudelijk gepost werd.![]()
De helft van de posters in dit topic leest de reply's van anderen niet eens.![]()
'HIJ IS AAN HET SNIJEN!!!!!!!!!!!'
Open dan lekker een topic dude.quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch groot nieuws waarvan melding gemaakt moet worden in een belangrijk topic, ipv dit VMBO-slowchatgedoe
hoop het niet voor de muisquote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef milagro het volgende:
Muizenval.
Hebben ze een stukje chocola voor de muis?
Is er wel een muis?
quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze zat vanavond weer als een ondankbare hond met lange tanden te eten...![]()
quote:
ik kan nu niet met je levelen hoorquote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch groot nieuws waarvan melding gemaakt moet worden in een belangrijk topic, ipv dit VMBO-slowchatgedoe
Dat snapt ie niet, hij loopt 20 delen achterquote:Op maandag 5 september 2005 01:03 schreef agRESSIV-e het volgende:
ik kan nu niet met je levelen hoor![]()
Als je het hier zo kut vind.quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Even afkoelen jij! Hummie geeft je nu een laatste waarschuwing, anders gaan er 10.000 van het prijzengeld af!quote:Op maandag 5 september 2005 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik post juist hier omdat je in de streamverslagen ontopic moet posten, zodat die leesbaar blijvenquote:Op maandag 5 september 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Als jij ook nog eens 10X OFFTOPIC post wordt het inderdaad lastig om alle commentaren te lezen!
Dido doet een dubbele Robquote:Op maandag 5 september 2005 01:04 schreef MissHobje het volgende:
Whahha Dido en Nathalie zijn op knieen aan het wandelen.. en handstand doen enzo..
Zag er lekker maf uit
quote:Op maandag 5 september 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
tjonge jonge zeg, ga je iedere dag klagen over deze reeks
Wij hebben alleen VMBO niveau, weet je toch, hoe moeten wij zo'n verslag schrijven?quote:Op maandag 5 september 2005 01:05 schreef APK het volgende:
![]()
Als iemand die verder geen reet te doen heeft en 24/7 de streams volgt -jij bv- belangrijke dingen in het streamverslagentopic post hou ik op.
HIJ ZAT MET ZIJN VINGER AAN ZIJN NEUS!!!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 01:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Als jij ook nog eens 10X OFFTOPIC post wordt het inderdaad lastig om alle commentaren te lezen!
Beweer jij dat VMBO-ers geen verslagen kunnen schrijven?quote:Op maandag 5 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wij hebben alleen VMBO niveau, weet je toch, hoe moeten wij zo'n verslag schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |