Ik... ben behalve neerlands, indoneesch en een beetje chinees.quote:Op zondag 4 september 2005 23:38 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben wel een beetje zigeuner en een beetje Noors!
Germaans, russisch en een snufje deens.quote:Op zondag 4 september 2005 23:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik... ben behalve neerlands, indoneesch en een beetje chinees. [afbeelding]
mompelt iets over een grapjequote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Moeten we weer ontopic gaan doen, want dan is er geen chat. Die TT's van Jag zijn net iets te hoog gegrepen voor de doorsnee PUBer denk ik zo.
Hmz.quote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef brainster het volgende:
Die TT's van Jag zijn net iets te hoog gegrepen voor de doorsnee PUBer denk ik zo.
Jawel. Om 7 uur wegquote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef Brechtje het volgende:
Moet niemand naar school morgen ofzo?
Ah meen je dat nou?quote:Op zondag 4 september 2005 23:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Moeten we weer ontopic gaan doen, want dan is er geen chat. Die TT's van Jag zijn net iets te hoog gegrepen voor de doorsnee PUBer denk ik zo.
iets te serieus![]()
Ja, om 5 voor half negen aanfietsen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef Brechtje het volgende:
Moet niemand naar school morgen ofzo?
Ik ben ook Nederlands, maar gedeeltelijk palestijns.quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben NederlandsMaar wel gedeeltelijk joods
Ik boeken halenquote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Brechtje het volgende:
Ik hoef morgen lekker niet naar school
AHA! Nachtelijk vermaak!quote:Op zondag 4 september 2005 23:49 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ben ook Nederlands, maar gedeeltelijk palestijns.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |