Mên ik ben engels dus wie weet het nou beterquote:Op maandag 5 september 2005 11:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ooooh...![]()
En het is shitload, in plaats van shipload...![]()
En ik heb Canadese familie.quote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mên ik ben engels dus wie weet het nou beter![]()
Dus niet zeuren.![]()
In Engeland zullen ze idd vast tegen de brave kindertjes zeggen dat het shipload is ipv shitloadquote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mên ik ben engels dus wie weet het nou beter![]()
Dus niet zeuren.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef B_BOY het volgende:
ik zit op school nu. en ja ik heb al lekkere generd. al 2 uur informatica gehad. ben nu html aan het leren. het word miss nog ooit wat met mij.
Dat zal gerust wel weerquote:Op maandag 5 september 2005 11:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
In Engeland zullen ze idd vast tegen de brave kindertjes zeggen dat het shipload is ipv shitload
![]()
*jaloerstquote:Op maandag 5 september 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb dinsdag, woensdag en donderdag vrij!
Dit is intro kamp voor mijn nieuwe opleiding .quote:
dat word het egte leven dus. drank drank drank en studie en drank drank drank. lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dit is intro kamp voor mijn nieuwe opleiding .
Recreatie niveau 3. ''Ja ik ben nu een echte student ''![]()
men wat een avatar heb jijquote:
Wat weet jij er nou vanquote:
HTMLquote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef B_BOY het volgende:
ik zit op school nu. en ja ik heb al lekkere generd. al 2 uur informatica gehad. ben nu html aan het leren. het word miss nog ooit wat met mij.
Tofm jaquote:Op maandag 5 september 2005 11:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dit is intro kamp voor mijn nieuwe opleiding .
Recreatie niveau 3. ''Ja ik ben nu een echte student ''![]()
men moet ergens beginnen op het eind van het jaar hoop ik html goed onder de knie te hebben en de basis van php en mysql ook.quote:
gezondheid.quote:Op maandag 5 september 2005 12:02 schreef Renesite het volgende:
Hoest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |