urg.quote:Op maandag 5 september 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb dinsdag, woensdag en donderdag vrij!
zit jij wel op schoolquote:Op maandag 5 september 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb dinsdag, woensdag en donderdag vrij!
ik ben al een week bezigquote:Op maandag 5 september 2005 10:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik hoef dindsdag om 11 uur pas me boeken te halen
En daarna zit ik alweer thuis
Mooiquote:Op maandag 5 september 2005 10:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ben al een week bezigmaar heb wel naar me zin
Morgen weer 3d max, moek nog een shitload aan huiswerk voor maken![]()
Ja hoorquote:
Wat voor ding?quote:Op maandag 5 september 2005 10:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij gaat vrijwillig naar school?
Pulies![]()
Ooooh...quote:
quote:Voorwoord
Dit rapport is geschreven ter vervanging van het schriftelijk tentamen van het blok Informatie in Model voor de Hanzehogeschool Groningen. Ik wil graag de Hanzehogeschool bedanken voor de interessante colleges tijdens dit blok waarin ons veel is geleerd over databases, informatiesystemen, normaliseren en de programmeertaal SQL.
Door de goede samenwerking met de school en de goede informatievoorziening is dit rapport tot een goed einde gebracht.
Groningen, augustus / september 2005,
Jeroen Olthof
Zie ook mijn postquote:Op maandag 5 september 2005 11:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het is shitload, in plaats van shipload...![]()
Tof!quote:Op maandag 5 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ben dus bezig met mijn essay. Ik heb het voorwoord al.![]()
[..]
![]()
Dat leest niemandquote:Op maandag 5 september 2005 11:17 schreef Jaguarized het volgende:
Ben dus bezig met mijn essay. Ik heb het voorwoord al.![]()
[..]
![]()
Nee, maar het moet er wel bij.quote:
quote:
zo lees ik hetquote:Voorwoord
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla
Groningen, augustus / september 2005,
Jeroen Olthof
Dûh...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |