abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 22 september 2005 @ 21:44:29 #76
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30838815
Ik hoop dan maar dat Lieske er uit gaat, dan kunnen die kutwijven haar tenminste niet meer als excuus-Truus gebruiken bij de volgende nominaties.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30839312
Volgens mij mogen ze niet op Tanja stemmen, want deze BB draait om die zwangere doos.
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 22 september 2005 @ 22:23:30 #78
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30840221
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:58 schreef melonovy het volgende:
Volgens mij mogen ze niet op Tanja stemmen, want deze BB draait om die zwangere doos.
Daar lijkt het wel op, Tanja moet gewoon in het BB-huis bevallen, daarna kan ze moven omdat die baby toch niet vaak op tv mag komen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30840683
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:44 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dan maar dat Lieske er uit gaat, dan kunnen die kutwijven haar tenminste niet meer als excuus-Truus gebruiken bij de volgende nominaties.
Dan wordt het heel lastig voorspellen ja, als zij eruitvliegt.

Alhoewel, dan gaan ze waarschijnlijk weer volle bak op Ralph zitten (niet letterlijk hoop ik). Maar voor de twee die er nu niet uitvliegen, geldt volgens mij wel dat ze vanaf dan redelijk veilig zijn.... er zal altijd een 'mindere' bewoner naast komen staan...
  donderdag 22 september 2005 @ 22:40:45 #80
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30840812
Volgens mij hebben ze gewoon niet door wie bij het Nederlandse publiek populair zijn. Lieske en Ralph zijn zowat wel de populairste, maar de bweoners stemmen wel op hen en niet eens vanwege afgunst ofzo. In het huis bevinden zij zich namelijk niet echt in het middelpunt ofzo.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator donderdag 22 september 2005 @ 22:43:49 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30840929
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef Kolomo het volgende:

[..]

Dan wordt het heel lastig voorspellen ja, als zij eruitvliegt.

Alhoewel, dan gaan ze waarschijnlijk weer volle bak op Ralph zitten
Ja, dat zal dan wel inderdaad.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30841149
Dat Lieske en Ralph populair zijn moet nog maar blijken eh. De enige reden waarom Ralph hier zo gelauwerd wordt is omdat het een irritatiefactor is voor de overige bewoners, want verder voegt Ralph maar bar weinig toe. Het zou wel een mooie truuk zijn als Roel er ineens uitvliegt.

Maar zoals iemand anders ook al zei, gaat Lies of Ralph er volgende week niet uit, dan wordt zij/hij volgende week toch weer genomineerd. Het mooiste zou dus zijn dat ze élke nominatieronde weten te overleven.

Nu ik het nog eens nalees, moet ik ineens denken aan de uitslag van vorige week toen Ralph inderdaad de meeste stemmen had gekregen. maar de complottheorie dat Tanja er niet uit mag zou net zo goed kunnen gelden voor Ralph. Want opzich is het best dubieus dat Ralph die zelden maar in beeld komt wél de favoriet is van iedereen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 22 september 2005 @ 22:59:13 #83
56819 Kimske
Juf in wording
pi_30841569
Hoop mooi dat ralluf eruit moet!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  donderdag 22 september 2005 @ 23:28:24 #84
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_30842729
Jammer Joost, ik vond je de leukste en daarna Ralph. Nu staat Ralph voor mij op 1. Wat ben jij een zak, om Ralph te nomineren met redenen die alleen voor Natte Lie relevant zouden kunnen zijn. Kon je zelf niets bedenken???
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_30882229
Ik baal echt, mijn 3 favorieten zijn nu gewoon genomineerd.
Het zijn ook nog eens de 3 populairsten!
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:37:25 #86
691 luciano
ondertitelloos
pi_30901391
Volgens mij mogen ze niet op Tanja stemmen, want deze BB draait om die zwangere doos.


EINDELIJK IEMAND DIE HET BEGRIJPT .................. dachten jullie nu ECHTTTTTTTTTTTTTT dat tante_tanja ooit VOOR de bevalling eruit gaat !!! ??? hoe naief kan ZELFS een FOKker zijn .............
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:47:08 #87
691 luciano
ondertitelloos
pi_30901707
ZELFS al zou tanja de volgende keer genomineerd worden , en das pas donderdag 6 oktober dan , en dan ZOU ze er uit KUNNEN op 13 oktober , dan NOG veranderen de polls wel in HAAR voordeel .......... zie de eerste keer ....... de keer DAARNA is dan weer 20 oktober nomineren , ......................de bevalling is 24 oktober ....... de EXIT is dan 27 oktober ............. WAT EEN TOEVAL .............. kan men 3 dagen lang " genieten " van een tanja_junior .......... waarna tante_tanja er ZEKER uitgaat , ook al staat ze GOED ge_polled ........ Hummie kan net als ik GOED rekenen hoor ......... dit is niet Big Brother , maar de BIG BEVALLING folksssssssssssss .......... WAKE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP ALLLLLLLLLLLLLLLLLL
Dachten jullie nu echt dat ze een WERELDPRIMEUR laten verzieken door een slechte nominatie ...... NOWAY JOSÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

MANIPULEREN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:37:11 #88
691 luciano
ondertitelloos
pi_30903066


[ Bericht 100% gewijzigd door luciano op 24-09-2005 23:37:32 ]
pi_31081563
quote:
Ralph nomineert Menno
Toen Rikkert het huis verliet, nomineerde hij Roel, met de bekende gevolgen. Naar nij blijkt heeft ook Ralph iemand mogen nomineren, zo vertelde in het Talpa-programma 'Thuis'. Zijn keuze is gevallen op Menno. Opvallend is dat dit nog niet door Big Brother zelf bekend is gemaakt.
bron
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:25:01 #90
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31081804
Dat is dan vast weer zo'n defninitieve nominatie, dus zit Menno op de bank
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31081824
Ik denk dat Lieske, Menno en Tanja genomineerd zullen worden. En dat Menno het Huis dan moet verlaten.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:28:44 #92
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31081886
Ik hoop in dat geval dan toch op een exit van Tanja.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31082008
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:28 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop in dat geval dan toch op een exit van Tanja.
Ja, maar die houden ze er wel in. Ze willen immers een live bevalling .
  Moderator zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:33:11 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31082011
Het zal dan spannend worden tussen Tanja en Menno.

De eerste stem heeft Menno dus al binnen blijkbaar. Was te verwachten, dat Ralph weer op hem zou stemmen..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:40:36 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31082215
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:33 schreef Gert het volgende:
Het zal dan spannend worden tussen Tanja en Menno.

De eerste stem heeft Menno dus al binnen blijkbaar. Was te verwachten, dat Ralph weer op hem zou stemmen..
Ralph heeft niet gestemd. Ik heb het programma ook gezien en er werd gewoon gevraagd aan wie hij een hekel had. Daarop zei Ralph dat hij bij zijn keuze van Menno bleef... en daarna Tanja.
Geen woord over een nominatie ofzo.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:43:07 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31082277
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ralph heeft niet gestemd. Ik heb het programma ook gezien en er werd gewoon gevraagd aan wie hij een hekel had. Daarop zei Ralph dat hij bij zijn keuze van Menno bleef... en daarna Tanja.
Geen woord over een nominatie ofzo.
Ik schakelde net te laat in, dus dacht het misschien gemist te hebben..

Maar op zich zou je dan verwachten dat ze dit op de BB-site melden, en daar staat er niéts over te lezen idd.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31084010
De buren hebben het bericht inmiddels gewijzigd .
quote:
Ralph zou Menno nomineren
Toen Rikkert het huis verliet, nomineerde hij Roel, met de bekende gevolgen. De vraag is of ook Ralph iemand heeft mogen nomineren. In het het Talpa-programma 'Thuis' liet hij doorschemeren dat zijn keuze zou zijn gevallen op Menno. Onduidelijk werd daarbij of hij refereerde aan de vorige nominatie, of aan de komende. Opvallend is wel dat Big Brother zelf daarover nog niets bekend heeft gemaakt. Dit kan er op duiden dat de exit opnieuw een week over zal slaan. Anderzijds denken sommige watchers denken dat het hele homo-spelletje eigenlijk een nominatieronde zal blijken te zijn.
bron
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')