En niet zo'n kleintje ookquote:Op zondag 4 september 2005 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Doet er niet toe, Rob is tóch een LUL.![]()

Veelste hoog man!quote:Op zondag 4 september 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn voorkeurenlijstje op zondag 04 september
10 TANJA
haar aanwezigheid stoort mij niet, maar een zwangere vrouw, met een instabiele thuissituatie hoort niet in het BBhuis, en volgens mij is ze er ook niet gelukkig. Graag snel 5000 euro exitpremie geven, voor goede psychische hulp voor haarzelf, en begeleiding bij het opvoeden van haar kind

Dat geeft verder niets hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:28 schreef lennardn het volgende:
Vind rob als persoon nog de meest stabiele en interessante. Overdrijft af en toe een beetje, maar heeft toch mijn grootste sympathie.

Schuif Dido van 1 naar 7 ofzo ... en ik ben het wel met je eens!quote:Op zondag 4 september 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:

Nana?quote:Op zondag 4 september 2005 20:34 schreef melonovy het volgende:
Nana en Dido hebben een tietencheck in de keuken, Rob kijkt even toe en loopt dan weer door...

je moet je icoon veranderen, want ik val telkens van mijn stoel van het lachenquote:Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef qo_ob het volgende:
'Na het douchen voel ik me wel ietsjes beterder' aldus Buik

quote:Op zondag 4 september 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Laten we met z'n allen duimen dat de baby niet op de moeder lijkt
[afbeelding]

http://bigbrother.fok.nl/blog/22quote:Op zondag 4 september 2005 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoofdrolspeelster van "Deep inside Nana" ?

Redelijk mee eens, al is de motivatie soms anders. Zo staat Lieske bij mij ook hoog, maar dat is omdat ze voor 'toestanden' zorgt, niet omdat ik nou zo gecharmeerd van 'r ben.quote:Op zondag 4 september 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |