abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30312939
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik ken het probleem heb heel vaak precies hetzelfde. Ik moet nog steeds mijn engineers badge (terwijl ik bijna altijd engineer ben) halen en in de BH is dat niet al te lastig, maar het werkt gewoon niet.
Misschien schakelen ze dat we uit, zodat je inflight niet meer kan repairen, dat scheelt ook al een hoop en werkt nu toch al niet goed.
badge heb ik wel, gewoon lopen met je moersleutel... en kijken of er een vehicle damaged is of artill, radar etc

ik moet nog steeds me commander badge/ribbon halen... heb wel gelezen hoe je nu punten krijgt voor commander... wanneer je een enemy spot of uav opzet en daar volgt een kill door krijg je een punt... ook gebruik van je supply drop door anderen levert een punt op, zal het vanaaf even proberen
pi_30313190
Vraagje: is dit dezelfde award:

- 10 kills met shotgun (engineer class)
- 10 repairpunten

Of heb je 2 aparte medailles: Basic Repair en Basic Engeneer combat ofzo
pi_30313540
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:35 schreef -Dries- het volgende:
Vraagje: is dit dezelfde award:

- 10 kills met shotgun (engineer class)
- 10 repairpunten

Of heb je 2 aparte medailles: Basic Repair en Basic Engeneer combat ofzo
Basic Repair - 5 repair punten in 1 ronde
Basic Engineer Combat - 10 Kills als Engineer klasse in 1 ronde
pi_30313560
Ik moet m'n basic knife and basic pistol nog steeds halen
pi_30313642
Trouwens bij je statistieken @ gameSlave staat er gameSlave rating in mijn geval is dat 3.129 maar wat is dat precies en hoe komen ze aan dat getal etc... ?
pi_30313724
bah, moet dit verhaal nog kwijt. Ik als commander in *weet even niet de map naam*. Dus ik lekker chillen met het idee dat er C4 op dat paaltje ligt en rondom, dus mocht er een heli biatch zijn om de base vlag te jatten ben ik er snel bij. Anyway! ik scannen, ik geef iedereen supplies, UAV daar! ik schreeuw nog roep voor dit als je het nodig heb. I'm your dr.phil in battle ( wist niet waarom ik dat zei..)
en nog gaan de homos allemaal 1 op 1 gezellie elk een vlag proberen te kappen. OF de geweldige variant altijd naar de vlaggen lopen waarom alle vijanden zijn. Vervolgens hebben ze het vlagje en komen ze er achter dat ze er nog 2 over hebben! ARGH ze waren ze fuckin dom! en ik gaf iedereen supplies, arti en meer voor support/backup weet ik veel. Ze hoefde van mij zelfs niet de vlag beschermen van de base. Gezien de combo C4 bij vlag + brutale APC = Bye, Bye APC

Anyway, gisteren een geweldige match. werkte met iemand prima samen, ik liep gewoon met hem mee en gaf hem health en meer indien nodig. stond toen 2de met een hele nette score en kreeg deze ribbon: Meritorious Unit Ribbon.
"I don't know quotes" -Quoteless
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:01:29 #207
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_30313750
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo einde overleg

Was een lange zit maar zeer nuttig!
Hmm.. krijg ik een mailtje met een agenda voor de meeting op 6 september 22:00, krijg ik net een mailtje dat de meeting goed verlopen is..

Zal even op de agenda nog reageren..
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:02:39 #208
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_30313777
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:56 schreef Fillipe het volgende:
Trouwens bij je statistieken @ gameSlave staat er gameSlave rating in mijn geval is dat 3.129 maar wat is dat precies en hoe komen ze aan dat getal etc... ?
Ik geloof dat dat je algemeene game prestatie's is.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_30313883
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:02 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat je algemeene game prestatie's is.
denk het niet "gameSlave Rating 1.916" met 5556 punten zal ik toch wel wat lager moeten staan...

edit:
quote:
* Rating is a rating based on several statistics for each player.
Score per minute is the most important. Then kill to death ratio, followed by small arms accuracy. Small bonuses are also given for rank and the number of medals won for finishing a round in the top three places.
pi_30314220
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:25 schreef jazza het volgende:

[..]

badge heb ik wel, gewoon lopen met je moersleutel... en kijken of er een vehicle damaged is of artill, radar etc

ik moet nog steeds me commander badge/ribbon halen... heb wel gelezen hoe je nu punten krijgt voor commander... wanneer je een enemy spot of uav opzet en daar volgt een kill door krijg je een punt... ook gebruik van je supply drop door anderen levert een punt op, zal het vanaaf even proberen
je moet commanderen als er een domo tours aan de gang is
pi_30314293
hehe, wat is btw de Domo tours?
ik vind het trouwens wel ontzettend leuk om mensen te healen/saven of ammo te geven. je kan toch merken dat bepaalde mensen super blij zijn als je ze revived
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_30314328
Jep, ik zeg standaard altijd Thanks. Kvind het ook nooit leuk als mensen dat niet doen terwijl ik hun revive
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:24:31 #213
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30314378
Hey Jazza, niet stiekem registreren op GoT hé!
Where law ends, tyrrany begins.
pi_30314408
same here
pi_30314428
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Gunner het volgende:
Hey Jazza, niet stiekem registreren op GoT hé!
lol was ik al, zag ik toen ik wilde reggen
pi_30314487
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:20 schreef Hbjr het volgende:
hehe, wat is btw de Domo tours?
join ons een keer als domo er is en er een bh in het level zit, je zult het wel zien...
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:35:44 #217
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30314683
Ik wil mn Basic Knife Badge halen maar lukt niet

Iemand tips?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_30314740
Riep iemand daar 'DomoTours'? * DING * zijn we weer trrrrroopers..

'Domo' is van onze 10 jarige fanatieke hobbit die altijd in de Blackhawk zit en iedereen
van vlag naar vlag brengt om puntjes te verzamelen.Zeg maar de makkelijke manier om je score
op te vijzelen voor luiaards die niet willen vechten voor hun puntjes.
Maar mij herken je altijd als die als anti-tank musiket die dan het vuur op die OAD Tours helicopter opent, de boel omlaag schiet met die altijd aanwezig bazooka en dan na afloop roept:

Je begrijpt ik ben ook voor hun altijd target nummer 1 als ze gaan vliegen

Maar alle gekheid op een stokje: Tis wel leuk een keer met die hobbit meevliegen.Maar doe liever het werk zelf dan alleen touren.
pi_30314756
Ja, ik heb em gehaald door op knife only servers te spelen
pi_30314816
Trouwens, het is altijd leuk als je met je bazooka de BH neerhaalt.

[Dries-NL]Eyrx[blabla1]
[Dries-NL]Eyrx[blabla2]
[Dries-NL]Eyrx[blabla3]
[Dries-NL]Eyrx[blabla4]
[Dries-NL]Eyrx[blabla5]
[Dries-NL]Eyrx[blabla6]

pi_30314849
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:38 schreef -Dries- het volgende:
Ja, ik heb em gehaald door op knife only servers te spelen
damn, maar die worden nu gebanned door ea
pi_30315168
tough luck dan :}

Maar goed, échte tips dan. Als je iemand kán knifen; DOE HET DAN! Ga niet achter hem staan en knal em van dichtbij door zijn kop.. knife die sucker gewoon. En nog iets; dit had ik gister: Ik kwam 1 op 1 te staan met een vijand. Wij schieten allebei onze clips leeg. Omdat we telkens heen en weer zaten te springen was het moeilijk voor ons om elkaar te raken via onze pistol. Die gast die blijven schieten en ik pakte gewoon mijn mes en terwijl die gast steeds maar reloadde en schieten sprong ik gewoon naar hem toe en knifede hem. Echt beter, want knife is 1 hit kil en pistol 3 ofzo..
pi_30315233
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef -Dries- het volgende:
want knife is 1 hit kil
is dat zo gisteren 2x bij iemand, of moet je head-cut doen
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:56:55 #224
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_30315381
Knif hoeft ook niet 1 kill te zijn hoor!

Ik zit nogsteeds met de explosive badge die ik nog niet heb :S
Pistol heb ik inmiddels verteran van
Kreeg gisteren ook weer een vage ribbon:

Valorous Unit Ribbon
25 Global Hours as Squad Member
25 Global Hours as Squad Leader
Team Score of 55 in a round
(Reviving/Healing/Re-Supplying, Capturing/Defending/Neutralizing Control Points)
-- ViPeRII --
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:00:57 #225
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30315499
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:35 schreef Gunner het volgende:
Ik wil mn Basic Knife Badge halen maar lukt niet

Iemand tips?
Speel karkand op een 64 slots server en alleen met je knive rondrennen. Je k/d ratio daalt als een gek, maar je knife moet je kunnen halen. Dit is gewoon een tipje van iemand die de badge ook nog niet heeft gehaald. Ben er 1x voor gegaan, maar door die red name tag bug, had ik de verkeerde geknifed en dus haalde ik hem niet.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')