netjes toch??quote:Op maandag 5 september 2005 21:30 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Bedankt voor je e-mail.
Ik snap je probleem. Erg vervelend...
Ik zal je klacht forwarden naar de persoon die bij ons verantwoordelijk is voor het monitoren van cheaters.
Ik laat je weten wat het resultaat is.
Met vriendelijke groet,
dankzij jou tekstquote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
netjes toch??
heb je mooi geregeld Fox!
Ik weet 't: ik ben daar vorig jaar geweest ...quote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef escape_nl het volgende:
[..]
damn, is een hel daar, ik zou in mijn broek schijten wanneer ik daar zou rijden in mijn gloednieuwe auto
Toch geen Ati zeker?quote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Sickert het volgende:
sorry was er niet video kaart probzz
Moet zeggen dat mn 9800Pro nu ook problemen kent in combi met m'n A8Vquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch geen Ati zeker?
Ik heb wel zin, maar ik kan nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef jazza het volgende:
vanavond weer ouderwets knallen dan maar... domotours anyone?
ik heb trouwens wel kleine problemen als ik als Eng. in een BH zit, soms kan je een beschadigde chopper niet maken hij ratelt wel me sleutel en dubbele crosshair maar hij wordt niet gemaakt... op plaats 5 en 6 in de bh lukt het me zowiezo nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb wel zin, maar ik kan niet![]()
Ach kunnen jullie in ieder geval veilig van vlag naar vlag. Ik wil ook nog steeds weer een keer mee vliegen voor die nieuwe patch er is.![]()
Ik ken het probleem heb heel vaak precies hetzelfde. Ik moet nog steeds mijn engineers badge (terwijl ik bijna altijd engineer ben) halen en in de BH is dat niet al te lastig, maar het werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:04 schreef jazza het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel kleine problemen als ik als Eng. in een BH zit, soms kan je een beschadigde chopper niet maken hij ratelt wel me sleutel en dubbele crosshair maar hij wordt niet gemaakt... op plaats 5 en 6 in de bh lukt het me zowiezo niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |