quote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow ja ik moest nog iets kwijt aan I-spy e.d.
Kuyt
Kalou
Feyenoord
I-pyquote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
Het is echt diep triest dat e.e.a..al is afgelopen!![]()
Waar was de tijd dat FOK massaal internette op hun nieuwe server?![]()
Zo kunnen we de actiebereidheid wel opdoeken en de server opzeggen als het zo doorgaat.![]()
Tijd vrij maken heet dat en niet excuses verzinnen.![]()
Ik ben het wel eens met Dicki, terwijl ik eigenlijk ook gewoon mee deed met de tour op Mashtuur.quote:Op zondag 4 september 2005 21:06 schreef Suikermais het volgende:
Snap je dan dat ik er dan direct mee ben gekapt.Gamen moet wel leuk blijven...toch ?
Ik luister gewoon mee met TS,dus ik wist wat er speelde. Niet echt leuk voor de medespelers...
Ik praat je morgen bij...moeten actief eraan gaan werken en toch regels gaan maken. zonder regels kun je niet fuctioneren. Zijn veel punten te bespreken...quote:Op zondag 4 september 2005 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een afspraak staan met JPJedi om mij over een en ander op de hoogte te stellen.
quote:Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow ja ik moest nog iets kwijt aan I-spy e.d.
Kuyt
Kalou
Feyenoord
Ik hoop het niet, klinkt nogal dieptriest/kinderachtig etc. als er mensen zijn die zo handelen. En terecht dat je ze dan opblies.quote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Almere-Dude het volgende:
gebeurt dit wel vaker op de Fok server?
Uhm die mijnen waren niet van mij, dat zag ik een ander figuur doen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef jpjedi het volgende:
Jullie hebben helemaal gelijk met de BH in Mashtuur city..
Ging helemaal mis en liep uit de hand. Ik had er een dubbel gevoel bij al hadden we wel lol.
Ik beken en heb er aan meegedaan....Sorry. Was in het heetst van de lol en meer kan ik er niet van maken. Als je de TS volgt is het wat duidelijker hoe het een en ander ontstaan is al is het niet goed te praten.
Mark excuses en je mjinen waren terecht en we lagen er dubbel om...![]()
blij dat je het zo opvat.. wel vreemd o. We deden lullig tegen je en nu confronteer je ons ermee hier...helemaal in ordequote:Op zondag 4 september 2005 22:04 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Uhm die mijnen waren niet van mij, dat zag ik een ander figuur doen.![]()
Ik gooide alleen wat handgranaatjes.![]()
Wat een chaos.![]()
Maar voor mij is alles weer goed hoor.![]()
wordt er nog een keer gepraat met alle admins?quote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik praat je morgen bij...moeten actief eraan gaan werken en toch regels gaan maken. zonder regels kun je niet fuctioneren. Zijn veel punten te bespreken...
Kunnen we het ook gelijk over het BH incident hebben....
ja geen arty gebruiken op urban maps, je krijgt er toch geen punten voor, vaak zie ik commanders op onze server met min punten op de urban map, gewoon niet doen, helpt niet.quote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je nog wat tips voor de commander rol?
Denk dat t daar op uit gaat draaien ja. JP zou me morgen eerst alleen even up to date brengen maar gezien de wrijvingen die er zijn lijkt het me verstandig om even met z'n allen om de MSN-tafel te gaan zitten.quote:Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef escape_nl het volgende:
wordt er nog een keer gepraat met alle admins?
Top, 'anoniem' via MSN of via mail kan natuurlijk ook. Je zal niet bij naam genoemd worden als je punt behandeld wordt.quote:Op zondag 4 september 2005 22:23 schreef Suikermais het volgende:
Mijn punten al doorgegeven aan Meneer Jedi....
zal je straks eens in je ballen shoppenquote:Op zondag 4 september 2005 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]!
Zeg dat ook maar ff tegen sickert.nl!
Precies het is leuk om de makkelijke route te kiezen en de black hawk te pakken, maar het is nog leuker om de black hawk op te jagen. Ik verdedig meestal 1 vlag en die krijgen ze maar zelden, uiteraard zit ik relatief veilig in mijn tankquote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef PirE het volgende:
Ik lekker geboekt met mijn Hummer op Mashtuur. Hele BH vind ik niet echt boeiend. ik schiet ze liever uit de lucht met AA, maar die heb je helaas niet op Mashtuur.
Gaan we zeker aan werken. Het gedrag met de BH heb ik al een beetje uitgelegd gekregen. Het onstaat in the heat of the moment en met 10 man op TS is meligheid vaak troef, dat merk ik zelf ook vaakquote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hiermee komen degene die het doen voor mij op hetzelfde niveau als pointfarmers![]()
Had beter van jullie verwacht.
Hopelijk stellen jullie orde op zaken. Ik zou het jammer vinden als jullie server hierdoor verpest wordt.
Ik schoot op Dalian ook een andere gast neer toen ik met Domo op de Cobra (of Apache) stond te wachten. Ik heb een ongelofelijke hekel aan mensen die voordringen en hij stond zo te bunnyhoppen dat ik hem maar even uit die droom heb geholpen. Helaas eindigde de ronde 2 seconden na mijn teamkill (dat was minderquote:Op zondag 4 september 2005 23:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het neerschieten van ander voor een helicopter valt naar mijn mening in een totaal andere categorie en wordt ook morgen zeker meegenomen op de vergadering
mja voortaan wachten we wel tot ze vanzelf eruit geschoten worden zodat de rest in de BH kan spawnen... is wel allemaal leuk en aardig dat jan en alleman instapt maar ze zitten geen van allen op teamspeak en voor je t weet ben je weer doodquote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies het is leuk om de makkelijke route te kiezen en de black hawk te pakken, maar het is nog leuker om de black hawk op te jagen. Ik verdedig meestal 1 vlag en die krijgen ze maar zelden, uiteraard zit ik relatief veilig in mijn tank![]()
Tip voor BoF:
Na net het een en ander gelezen te hebben over het TK. Zou ik zeggen kick iedereen die opzettelijk teamkilled. Het is niet altijd even makkelijk te zien, maar ik vind het echt diep triest wat ik las over BoF-ers die teamkillen voor een plekje in de Heli. Hiermee komen degene die het doen voor mij op hetzelfde niveau als pointfarmers![]()
Had beter van jullie verwacht.
Hopelijk stellen jullie orde op zaken. Ik zou het jammer vinden als jullie server hierdoor verpest wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |