abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30270653
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow ja ik moest nog iets kwijt aan I-spy e.d.

Kuyt
Kalou

Feyenoord
Hell To The Liars
pi_30270709
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef i-spy24 het volgende:
Update:

Het is echt diep triest dat e.e.a..al is afgelopen!
Waar was de tijd dat FOK massaal internette op hun nieuwe server?
Zo kunnen we de actiebereidheid wel opdoeken en de server opzeggen als het zo doorgaat.
Tijd vrij maken heet dat en niet excuses verzinnen.
I-py

Zat meer dan 10 man op TS...top avondje gewoon!

Jammer dat de war niet doorging maar wel lekker gespeeld op onze eigen server. Jammer dat er geen tools zijn om iedereen aan 1 kant te krijgen....

Iedereen zat te wachten op de engelsen en dan zijn ze dus niet op onze server nee....
pi_30270863
Jullie hebben helemaal gelijk met de BH in Mashtuur city..

Ging helemaal mis en liep uit de hand. Ik had er een dubbel gevoel bij al hadden we wel lol.

Ik beken en heb er aan meegedaan....Sorry. Was in het heetst van de lol en meer kan ik er niet van maken. Als je de TS volgt is het wat duidelijker hoe het een en ander ontstaan is al is het niet goed te praten.

Mark excuses en je mjinen waren terecht en we lagen er dubbel om...
pi_30270976
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:06 schreef Suikermais het volgende:
Snap je dan dat ik er dan direct mee ben gekapt.Gamen moet wel leuk blijven...toch ?
Ik luister gewoon mee met TS,dus ik wist wat er speelde. Niet echt leuk voor de medespelers...
Ik ben het wel eens met Dicki, terwijl ik eigenlijk ook gewoon mee deed met de tour op Mashtuur. Volgens mij had iedereen t zo naar z'n zin vanwege de hoge opkomst van
BoF!fers, dat niet zo vaak voorkomt en dat daarom t enthousiasme de overhand nam. Was zeker een geslaagde avond en ik hoop dat er vaker avonden met veel mensen op onze server komen ...
Before all else, be armed.
pi_30270977
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik heb morgenavond een afspraak staan met JPJedi om mij over een en ander op de hoogte te stellen.
Ik praat je morgen bij...moeten actief eraan gaan werken en toch regels gaan maken. zonder regels kun je niet fuctioneren. Zijn veel punten te bespreken...

Kunnen we het ook gelijk over het BH incident hebben....
  zondag 4 september 2005 @ 21:51:51 #31
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30271074
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Ow ja ik moest nog iets kwijt aan I-spy e.d.

Kuyt
Kalou

Feyenoord
!

Zeg dat ook maar ff tegen sickert.nl!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_30271089
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Almere-Dude het volgende:
gebeurt dit wel vaker op de Fok server?
Ik hoop het niet, klinkt nogal dieptriest/kinderachtig etc. als er mensen zijn die zo handelen. En terecht dat je ze dan opblies.
pi_30271215
oh ja nog even iets:

Rudy op Teamspeak?
» ja
» nee

maak je eigen FOK! poll zelf!

dove kwartel!!
pi_30271531
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:45 schreef jpjedi het volgende:
Jullie hebben helemaal gelijk met de BH in Mashtuur city..

Ging helemaal mis en liep uit de hand. Ik had er een dubbel gevoel bij al hadden we wel lol.

Ik beken en heb er aan meegedaan....Sorry. Was in het heetst van de lol en meer kan ik er niet van maken. Als je de TS volgt is het wat duidelijker hoe het een en ander ontstaan is al is het niet goed te praten.

Mark excuses en je mjinen waren terecht en we lagen er dubbel om...
Uhm die mijnen waren niet van mij, dat zag ik een ander figuur doen.
Ik gooide alleen wat handgranaatjes.
Wat een chaos.

Maar voor mij is alles weer goed hoor.
pi_30271790
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:04 schreef Almere-Dude het volgende:

[..]

Uhm die mijnen waren niet van mij, dat zag ik een ander figuur doen.
Ik gooide alleen wat handgranaatjes.
Wat een chaos.

Maar voor mij is alles weer goed hoor.
blij dat je het zo opvat.. wel vreemd o. We deden lullig tegen je en nu confronteer je ons ermee hier...helemaal in orde

Wil je niet bij de clan?
pi_30271844
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik praat je morgen bij...moeten actief eraan gaan werken en toch regels gaan maken. zonder regels kun je niet fuctioneren. Zijn veel punten te bespreken...

Kunnen we het ook gelijk over het BH incident hebben....
wordt er nog een keer gepraat met alle admins?
pi_30271935
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef Gunner het volgende:

[..]

Heb je nog wat tips voor de commander rol?
ja geen arty gebruiken op urban maps, je krijgt er toch geen punten voor, vaak zie ik commanders op onze server met min punten op de urban map, gewoon niet doen, helpt niet.

Blijven scannen en spotten, de hel tijd door.
Soms vecht ik mee maar vaak blijf ik ergens achteraf liggen om het veld in de gaten te houden.
pi_30272051
Nou mensen

We kijken het nu al een tijdje aan met de clan en er zijn goede dingen naar voren gekomen en ook mindere dingen. Altijd positief blijven denken en bschouw alles als leermoment.

Morgen hebben we een eerste overleg hoe we verder willen en hier is jullie input voor nodig. Natuurlijk staan er allerlei onderwerpen op de agenda zoals wars-regels-kickbeleid etc en hier wordt goed naar gekeken.

Een van de zaken die zeker de revue gaan passeren is het scheiden van het serverbeheer en het clanbeheer. (beetje idee zoals scheiden van KERK en STAAT) En misschien zit er voor de geïnteresseerden wel een leuke bestuursfunctie bij al moet je dit nu niet te serieus gaan nemen want vrijheid en blijheid staan bij Ferdi en de rest hoog in het vaandel!!

Maar graag hadden we wat input gekregen van jullie wat knelpunten zijn en ook goede dingen zijn die je erin wil houden. Ga nu niet in detail treden met je betoog want dat brengt ons nergens.. hou het kort en globaal en dan nemen we het mee!

Barst maar los Clan vrienden!!! Zeker na de gezellige avond van vandaag ben ik er zeker van dat we een fantastische club hebben!!!

Wie eerst!??

ps ik plak al jullie commentaart in een word docje voor morgen

[ Bericht 3% gewijzigd door jpjedi op 04-09-2005 22:26:10 ]
pi_30272083
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef escape_nl het volgende:
wordt er nog een keer gepraat met alle admins?
Denk dat t daar op uit gaat draaien ja. JP zou me morgen eerst alleen even up to date brengen maar gezien de wrijvingen die er zijn lijkt het me verstandig om even met z'n allen om de MSN-tafel te gaan zitten.

Het is echter wel op korte termijn, morgenavond wat later op de avond. Ik ben daarna nml weer op studiereis voor drie dagen en ik wil persoonlijk even de golfjes rechttrekken. JPJedi heeft net een algemene vraag gepost en naar aanleiding van de antwoorden daarop zullen we morgen even vergaderen. Admins zijn dus allen uitgenodigd.

Precieze tijdstip waarop ik binnenkom moet ik echt schuldig blijven. Morgen eerst even wat foto's bekijken en een biertje drinken met een goede vriend. Zal wel rond 22:00 ongeveer worden.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_30272185
Mijn punten al doorgegeven aan Meneer Jedi....
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_30272443
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:23 schreef Suikermais het volgende:
Mijn punten al doorgegeven aan Meneer Jedi....
Top, 'anoniem' via MSN of via mail kan natuurlijk ook. Je zal niet bij naam genoemd worden als je punt behandeld wordt.
pi_30273941
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

!

Zeg dat ook maar ff tegen sickert.nl!
zal je straks eens in je ballen shoppen
Narf!
pi_30274086
knullen... maandag op msn de kopjes tegen bij elkaar
Narf!
  zondag 4 september 2005 @ 23:16:52 #44
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_30274091
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef PirE het volgende:
Ik lekker geboekt met mijn Hummer op Mashtuur. Hele BH vind ik niet echt boeiend. ik schiet ze liever uit de lucht met AA, maar die heb je helaas niet op Mashtuur.
Precies het is leuk om de makkelijke route te kiezen en de black hawk te pakken, maar het is nog leuker om de black hawk op te jagen. Ik verdedig meestal 1 vlag en die krijgen ze maar zelden, uiteraard zit ik relatief veilig in mijn tank

Tip voor BoF:
Na net het een en ander gelezen te hebben over het TK. Zou ik zeggen kick iedereen die opzettelijk teamkilled. Het is niet altijd even makkelijk te zien, maar ik vind het echt diep triest wat ik las over BoF-ers die teamkillen voor een plekje in de Heli. Hiermee komen degene die het doen voor mij op hetzelfde niveau als pointfarmers
Had beter van jullie verwacht.

Hopelijk stellen jullie orde op zaken. Ik zou het jammer vinden als jullie server hierdoor verpest wordt.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_30274461
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hiermee komen degene die het doen voor mij op hetzelfde niveau als pointfarmers

Hopelijk stellen jullie orde op zaken. Ik zou het jammer vinden als jullie server hierdoor verpest wordt.
Gaan we zeker aan werken. Het gedrag met de BH heb ik al een beetje uitgelegd gekregen. Het onstaat in the heat of the moment en met 10 man op TS is meligheid vaak troef, dat merk ik zelf ook vaak

Het neerschieten van ander voor een helicopter valt naar mijn mening in een totaal andere categorie en wordt ook morgen zeker meegenomen op de vergadering
  zondag 4 september 2005 @ 23:34:42 #46
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_30274672
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:27 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Het neerschieten van ander voor een helicopter valt naar mijn mening in een totaal andere categorie en wordt ook morgen zeker meegenomen op de vergadering
Ik schoot op Dalian ook een andere gast neer toen ik met Domo op de Cobra (of Apache) stond te wachten. Ik heb een ongelofelijke hekel aan mensen die voordringen en hij stond zo te bunnyhoppen dat ik hem maar even uit die droom heb geholpen. Helaas eindigde de ronde 2 seconden na mijn teamkill (dat was minder ).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_30274909
Ik zit niet in het bestuur of wat dan ook, maar als "buitenstaander" heb ik nog wel klein advies voor de server.
Pas de map lijst aan, net na 2 potjes heerlijk karkand gespeelt te hebben switchen we naar een andere grote map en de halve server leaved, ik zou zeggen : kijk wat andere servers draaien en wat de mensen leuk vinden en baseer daar je maps op.

En wat een zielige kneus was die J3d moest haast wel een tweaker zijn, de hele server had last van lag dus ik vraag aan een admin of hij de high pingers wil kicken, liepen er 2 met een ping van 180 ofzo.
Zegt die nerd : wat een kneusjes hier, mensen kicken omdat ze een hoge ping hebben.
Wij hem uitleggen dat het lag veroorzaakt maargoed wij bleven de kneus.
en sorry dat ik net wegging zonder auf wiedersehn te zeggen , maar die map na karkand die doet ALTIJD moeilijk op mijn pc, een of andere reden is me framerate super laag , maar das alleen op die map.

en hier nog een screener van karkand :

de score is -4 voor 1 TK
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 4 september 2005 @ 23:46:00 #48
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_30275013
Ik ben er ook bij morgenavond

Sickert:nl: kom maar op Ajacied! :p
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_30275630
was weer leuk.... he wie heeft er nee gestemd...
pi_30275656
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Precies het is leuk om de makkelijke route te kiezen en de black hawk te pakken, maar het is nog leuker om de black hawk op te jagen. Ik verdedig meestal 1 vlag en die krijgen ze maar zelden, uiteraard zit ik relatief veilig in mijn tank

Tip voor BoF:
Na net het een en ander gelezen te hebben over het TK. Zou ik zeggen kick iedereen die opzettelijk teamkilled. Het is niet altijd even makkelijk te zien, maar ik vind het echt diep triest wat ik las over BoF-ers die teamkillen voor een plekje in de Heli. Hiermee komen degene die het doen voor mij op hetzelfde niveau als pointfarmers

mja voortaan wachten we wel tot ze vanzelf eruit geschoten worden zodat de rest in de BH kan spawnen... is wel allemaal leuk en aardig dat jan en alleman instapt maar ze zitten geen van allen op teamspeak en voor je t weet ben je weer dood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')