overdrijven is ook een vak zeg , je klinkt net zo hysterisch al Lieskequote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef RB-tje het volgende:
[..]
De meest vreselijke dingen over Ralph zeggen, nu de beste vriendjes uithangen en hem wel nomineren omdat het voor thuis zo erg is dat hij er is, maar ondertussen wel een natte doos van hem krijgen.

En Dido is natuurlijk de oprechtheid zelve.quote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef RB-tje het volgende:
[..]
De meest vreselijke dingen over Ralph zeggen, nu de beste vriendjes uithangen en hem wel nomineren omdat het voor thuis zo erg is dat hij er is, maar ondertussen wel een natte doos van hem krijgen.

quote:Op zondag 4 september 2005 19:51 schreef scanman01 het volgende:
"Een van mijn ex vriendjes had dat ook", zegt Lieske tegen Ralph. "Niet dat het er heel veel zijn, maar het ene vriendje had die en de andere die" .

Het gaat wel erg druk worden danquote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef Jane het volgende:
Trouwens, als ik met een man in dat huis zou moeten levulluh, dan zou het ook wel Ralph zijn hoor.

Jij bent dus duidelijk geen dame. Ook grof in de mond zekerquote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
Ik voel me helemaal schuldig, die meiden smeren van alles aan cremetjes op het smoeltje twee maal daags, ik doe dat men een beetje geluk 1 keer per week of zo
Ik vergeet het altijd

Das vissen naar complimentjes, zoals ach dat heb jij toch niet nodig. Je bent aan het Didoénquote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
Ik voel me helemaal schuldig, die meiden smeren van alles aan cremetjes op het smoeltje twee maal daags, ik doe dat men een beetje geluk 1 keer per week of zo
Ik vergeet het altijd

Zaadvragende ogen!quote:

Jij staat ook dagelijks met je ex onder de douche...?quote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef Bep het volgende:
Nathalie gaat op een zeer normale manier met een ex om hoor ,niks mis mee

Bovenin is het zo kort in laagjes geknipt, t'is net 1 dikke mannelijke korte bos bovenopquote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef milagro het volgende:
Nathalie heeft wel leuk haar, vind ik
erg sexy

Een kutwijf is hetquote:Op zondag 4 september 2005 19:55 schreef -Delta- het volgende:
Wat zit die zwangere doos nou met lange tanden te eten...![]()
Ondankbare hond.

nee , ik zit ook niet in het bb huisquote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Jij staat ook dagelijks met je ex onder de douche...?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |