ze vindt het spannend, ze krijgt flashbacks weer nu ze den heerlijcken leutert van Ralph weer zietquote:

Ze stemt hem hem er wel uit, maar gaat wel samen in de badkamer.quote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ze vindt het spannend, ze krijgt flashbacks weer nu ze den heerlijcken leutert van Ralph weer ziet

pardon?quote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef Bep het volgende:
Ik vind Nathalie absoluut de leukste in het huis

quote:Op zondag 4 september 2005 19:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat dit van koot en bie is?

Nou ik begrijp je niet... Ik kan haar niet uitstaan. Hypocriet vind ik haarquote:

Ik ook niet. Beetje goedkoopquote:Op zondag 4 september 2005 19:49 schreef Falco het volgende:
Alleen vind ik blond haar en een gebruinde huid nooit zo mooi bij elkaar passen.

Wat is er hypocriet aan Nathalie dan?quote:Op zondag 4 september 2005 19:49 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Nou ik begrijp je niet... Ik kan haar niet uitstaan. Hypocriet vind ik haar

Als jij eerst gaat, ga ik daarna wel met 'm levelûhquote:Op zondag 4 september 2005 19:50 schreef milagro het volgende:
Zo, Ralph ziet er weer lekker uit, ik voel dat ik we even moeten levelen over het één maar vooral het ander

De meest vreselijke dingen over Ralph zeggen, nu de beste vriendjes uithangen en hem wel nomineren omdat het voor thuis zo erg is dat hij er is, maar ondertussen wel een natte doos van hem krijgen.quote:

Ze leertquote:Op zondag 4 september 2005 19:51 schreef scanman01 het volgende:
"Een van mijn ex vriendjes had dat ook", zegt Lieske tegen Ralph. "Niet dat het er heel veel zijn, maar het ene vriendje had die en de andere die" .

Hoe leuk vind haar vriend het thuis, dat ze in de badkamer gaat staan, terwijl Ralph staat te douchen. "Ja maar ik stem hem eruit, logisch he, voor het thuisfront".quote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef RB-tje het volgende:
[..]
De meest vreselijke dingen over Ralph zeggen, nu de beste vriendjes uithangen en hem wel nomineren omdat het voor thuis zo erg is dat hij er is, maar ondertussen wel een natte doos van hem krijgen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |