euh... dido? zo'n 13-in-een-dozijn-meisje dat er redelijk uitziet? Kan niet zeggen dat dat nou zo speciaal isquote:Op zondag 4 september 2005 19:28 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo is als Hieke of een Kelly of een Sabine of Tara.... ze is speciaal
En daarom moet ze juist in Playboy, maar goed.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 19:27 schreef RB-tje het volgende:
[..]
dat meen je niet.... maar ja zoveel mensen zoveel smaken he
quote:Op zondag 4 september 2005 19:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Qua gezicht en benen is Dido inderdaad het einde, qua kont en de rest geef ik de voorkeur aan Lieske. Beide mogen wel in de pb trouwens![]()
Vele malen inderdaadquote:
En ze denkt: meer, meer, MEER!!!quote:Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef milagro het volgende:
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
![]()
Sinds Kelly in de playboy is het geen compliment meer als je daarvoor gevraagd wordt... ga dan in FHM.quote:Op zondag 4 september 2005 19:30 schreef mrcool het volgende:
[..]
En daarom moet ze juist in Playboy, maar goed.
Gast, je praat alsof je dr kent, get a live.quote:Op zondag 4 september 2005 19:30 schreef RB-tje het volgende:
wat een commentaar over dido. wat kijken jullie allemaal zwart zeg. ze is gewoon leuk.... vind ik.
Idd...zo veilig mogelijk wil ze zitten. Je kan nooit met iedereen door 1 deur dat kan gewoon niet!quote:Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
heb het idee dat dido met iedereen zoveel mogelijk vriendjes maakt zodat ze niet word genomineerd.
Echt met iedereen kan ze geloof ik overweg en ze heeft persoonlijk tegen Lies gezegt dat ze niet meer zal 'pesten'
Vliegtuig met tekst erachterquote:Op zondag 4 september 2005 19:25 schreef vw_caddy het volgende:
Wordt er al een Fok! actie georganiseerd trouwens? Auto met luidsprekers, scanman achter de microfoon, gaan we Lieske een beetje opboosten![]()
jij hebt ook een mening... gebaseerd op de streams en ik ook.quote:Op zondag 4 september 2005 19:31 schreef mrcool het volgende:
[..]
Gast, je praat alsof je dr kent, get a live.
Nee joh, gaat niet opvallenquote:Op zondag 4 september 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vliegtuig met tekst erachter![]()
"wees en blijf alleen jezelf"
(c) Simplistisch Verbond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |