Ik denk het ook ja! Zoveel bevestiging als die vandaag gehad heeft...!quote:Op zondag 4 september 2005 18:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lief van Rob dattie Lieske een knuffel gaf.. ik denk dat ze er wel weer bovenop komt...
Eensch, niet zeiken maar nuecken!quote:Op zondag 4 september 2005 18:39 schreef dronkeykong het volgende:
Je kan het beste je bek houden Lies.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:40 schreef Timmai het volgende:
[..]
Lieske belachelijk maken, om haar eigen hachje te redden, terwijl ze overduidelijk naast de groep leeft. En omdat ik der gewoon een hypocriete muts vind![]()
Je bedoeld Nathaliequote:Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft inmiddels kleding aangetrokken, en zit voor afleiding gezellig een spelletje te doen met Dido. Voor mij wederom een bevestiging dat Dido een lieve invoelende meid is, die weet hoe je het beste kan omgaan met een dipje/ kwetsbaarheid.
Gewoon even wat afleiding geven...
heb een beetje een zwak voor Dido![]()
Ik kan me vergissen, maar dat is Naat hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft inmiddels kleding aangetrokken, en zit voor afleiding gezellig een spelletje te doen met Dido.
Volgens mij is dat nathaliequote:Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft inmiddels kleding aangetrokken, en zit voor afleiding gezellig een spelletje te doen met Dido. Voor mij wederom een bevestiging dat Dido een lieve invoelende meid is, die weet hoe je het beste kan omgaan met een dipje/ kwetsbaarheid.
Dido zit binnen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ze wilde toch ook niemand neuken, zolang er een gevalletje van een andere vent in d'r zit.quote:Op zondag 4 september 2005 18:42 schreef miekd het volgende:
Tanja is gewoon boos dat Lieske alle aandacht krijgt en zij niemand kan neuken. Stomme doos.
Dan wordt het helemaal ruzie is mijn ervaringquote:Op zondag 4 september 2005 18:42 schreef amaranta het volgende:
Kunnen ze niet met zn allen kolonisten van katan spelen ofzo?
Nouhou... Roel hield zich opvallend afzijdig hoor. Alle troost moest van Rukkert komen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Voor zover ik begrepen heb heeft ze Roel in ieder g eval op haar kant.
Rikkert dus wel ?quote:Op zondag 4 september 2005 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Nouhou... Roel hield zich opvallend afzijdig hoor. Alle troost moest van Rukkert komen.
Kun je me misschien in het kort even vertellen hoe? Pleasequote:Op zondag 4 september 2005 18:45 schreef Day het volgende:
Eh Scan.....Roel heeft zich er juist helemaal niet mee bemoeid. RIkkert des te meer
En daarom is ze pissigquote:Op zondag 4 september 2005 18:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze wilde toch ook niemand neuken, zolang er een gevalletje van een andere vent in d'r zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |