IKquote:Op zondag 4 september 2005 18:24 schreef Day het volgende:
is er hier iemand die levelt met Joost?
Tanja weerquote:Op zondag 4 september 2005 18:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
in het kort: Tanja en Chantal zaten over Lieske te roddelen en nu is Lieske eenzaam en heeft ze het idee dat iedereen tegen haar is.
oh oh, nou, leuk is datquote:Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah, ik level ook behoorlijk met Tamaartje!
Jij ook al?quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef milagro het volgende:
zie je wel, ik val zo buiten de groep, hè, okay ik ben pas 19... oh nee, kut![]()
Hier wat verdere info:quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tanja weer
Krijg steeds meer zin om naar dat huis te rijden en dan buiten de poorten ''Tanja crackhoer te schreeuwen-zingen''![]()
Zal ik dan nu weer even jouw Rikkert zijn?quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef milagro het volgende:
zie je wel, ik val zo buiten de groep, hè, okay ik ben pas 19... oh nee, kut![]()
En dan x10quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef Jane het volgende:
@_ELMaikel_: Lieske wilde vertrekken, want ze levelde met niemand en ze voelde zich helemaal only the lonely en Koos Vriendloos. Helemaal tussen de wal en het schip, zeg maar.
Oh dat is wel heel licht uitgedrukt, dat gemekker heeft erg lang geduurd, ik ga voor x 1000.quote:
Gelukkig niet .quote:Op zondag 4 september 2005 18:29 schreef amaranta het volgende:
Doet ze ook niet vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |