Ze durft duidelijk niet alleen!quote:Op zondag 4 september 2005 18:05 schreef Jane het volgende:
Lieske tegen Roel: "Ga je mee naar buiten?"
Roel: "Is dit een soort date of zo?"
Ik vond het zelf een vorm van terreurquote:Op zondag 4 september 2005 18:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zoals hij tegen Dido deed in de douche over die tandenborstel..
Vond het wel grappig![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf een vorm van terreur![]()
doe niet zo Lieskequote:Op zondag 4 september 2005 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf een vorm van terreur![]()
eetze laterrrrrrrquote:Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef fantastrick het volgende:
ik ben aan de chickenwings!
laterrrrr
Ruby, ik geloof dat het wel lukt als je eerst alle tekst even weghaalt.quote:Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef ruby het volgende:
Wil een modje even deel 91 toevoegen aan de openingspost + de afbeelding? Elke keer als ik het wil wijzingen krijg ik dus de melding dat de verbinding met de database is verbroken.
Dank alvast.
zoals altijd...quote:Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zit Tanja er toch geïsoleerd bij weer
Ja, daar heb ik ook last van als ik iets ben vergeten in de startpost.quote:Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef ruby het volgende:
Wil een modje even deel 91 toevoegen aan de openingspost + de afbeelding? Elke keer als ik het wil wijzingen krijg ik dus de melding dat de verbinding met de database is verbroken.
Dank alvast.
We kunnen er ook voor kiezen minder gestructureerd te openen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ruby, ik geloof dat het wel lukt als je eerst alle tekst even weghaalt.
Of zoiets was het iig.
Neequote:Op zondag 4 september 2005 18:12 schreef TRiXeS het volgende:
Hebben ze vandaag al in de jacuizi gezeten?
Ik gaf alleen een tip om een OP te kunnen wijzigen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We kunnen er ook voor kiezen minder gestructureerd te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |