Ohwjaquote:Op zondag 4 september 2005 18:56 schreef Aventura het volgende:
Nee dat is de melodie van 'I'm singing in the rain'.
Ik heb het inmiddels al gevonden.quote:Op zondag 4 september 2005 18:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieve schat, dit zijn hele topics erover, dus hele delen.![]()
Maar goed ik duik wel ff in het archief voor je.
Nee, maar volgens mij is dit gewoon haar pyjama hoor. Gisteren stapte ze iig zo haar bed uit.quote:Op zondag 4 september 2005 18:56 schreef milagro het volgende:
waarom loopt Dido in een dik joggingpak terwijl het duidelijk nog bikini temp is?
ze levelt zo niet met de kledingkeuze, hè
Chantal wilt wél nog eenkind,hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 18:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee hoor, vanmiddag zei ze dat ze ze nooit heeft gewild en ook niet meer wil. Ze beperken haar teveel in haar vrijheid.
Zit ik al die topics na te bladeren voor jequote:Op zondag 4 september 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels al gevonden.
Hm vreemd want vanmiddag zei ze iets heel anders. Misschien had ze het over het verleden en is ze inmiddels van gedachten veranderd.quote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal wilt wél nog eenkind,hoor.
Ze zei gisteren nog als ze moest kiezen tussen haar droomwens , een strandtent op Ibiza, of een kindje, zou ze dus voor het kind kiezen.
O-positief wel ja.. 0-positief is toch echt iets andersquote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef amaranta het volgende:
0-positief is gewoon een bloedgroep hoor
quote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal wilt wél nog eenkind,hoor.
Ze zei gisteren nog als ze moest kiezen tussen haar droomwens , een strandtent op Ibiza, of een kindje, zou ze dus voor het kind kiezen.
De aflevering over zondag zal wel vol zitten jaquote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zit ik al die topics na te bladeren voor je![]()
Nou hup ben je iig weer bij![]()
Ben benieuwd hoe ze dat gaan samenvatten in de half uur uitzending.
Mwoah, misschien vertelt ze gewoon de ene keer dit en de andere keer datquote:Op zondag 4 september 2005 19:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm vreemd want vanmiddag zei ze iets heel anders. Misschien had ze het over het verleden en is ze inmiddels van gedachten veranderd.
Same here, ik ga etenquote:Op zondag 4 september 2005 18:57 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga er even een tijdje vandoor..
Hoop dat ik niet teveel mis.. want dan moet ik weer 10 topics bijlezen
Tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |