quote:
En anders stikken ze er maar inquote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef Tamaartje het volgende:
Hahaha nee ik ben absoluut niet zo
Ik heb echt schijt aan wat anderen van me vinden![]()
Straks komt Tanja natuurlijk de genadeklap uitdelen...quote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef Falco het volgende:
Wie is nummer zes die haar gaat troosten in de badkamer?
Hoe durf je dat te zeggen overquote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
![]()
Oke, duidelijk nu.
Dido is wel lekker met Lieske aan het meelullen, zeg. En ik heb het gevoel dat ze er geen reet van meent.
nee.... ik spoor niet... da's wat andersquote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet je focking nu nog niet wat levelen is?? Jij levelt ook niet hoor![]()
![]()
Haha...quote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou kijk, in een game heb je levels. En als je op hetzelfde level zit dan ben je net zover in het spel. En hier zit niemand op haar level
Het begint inmiddels een soort Ed te worden: "Beau, ik blijf"quote:Op zondag 4 september 2005 17:06 schreef Jane het volgende:
Hee, daar is Koos Vriendloos weer!
Inderdaad. Ik vind haar een beetje (heel erg) kinderachtig.quote:Op zondag 4 september 2005 17:06 schreef lambrusco_bianco het volgende:
godverdorie, wat vraagt die lieske doos om een bevestiging!!! ze is al 19... op dat gebied zou het toch allemaal al wel goed moeten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |