quote:Op zondag 4 september 2005 14:08 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Multifunctionaliteit staat voorop kennelijk![]()
Ik zie Linda eigenlijk niet erg als underdog (dat is eerder Lieske), maar je hebt gelijk dat ze weinig aandacht op tv heeft gehad. En ook heb je gelijk dat ze zich weinig aantrekt van anderen en ook niet echt bezig is met wat anderen van haar vinden. Maar ze komt gewoon niet tot haar recht in dat huis. De mensen zijn niet haar type en daardoor komt ze wat op de achtergrond te staan en zal ze het zeker niet halen. Ik denk dat ze er vrij snel uitligt omdat zowel bewoners als kijkers weinig met haar hebben. Niet omdat ze niet leuk is, maar ze is op het moment weinigzeggend.quote:Op zondag 4 september 2005 14:06 schreef Falco het volgende:
Ik ben altijd een beetje voor underdogs. En ondanks dat Linda niet hoeft te vrezen voor nominaties op dit moment supporter ik haar toch, want ze krijgt te weinig aandacht. Volgens mij gaat ze nog wel loskomen in het huis en gaan we meer van haar zien. Voor de rest lijkt mij zij ook een van de weinigen die normaal zichzelf is en zich niet zo druk maakt om het één en ander.
Maar goed ik denk dat ze toch over anderhalve maand het huis uitgestemd wordt hoor, ik zie haar niet winnen namelijk, maar dat geeft niet.
Ik wou het net zeggen ja. Volgens mij is Ingrid ook nog de enige die het zo doet...quote:Op zondag 4 september 2005 14:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
wel grappig dat douchen met string aan. moeten die intieme delen niet gewassen worden ?
Ach, he wordt toch niet gebruiktquote:Op zondag 4 september 2005 14:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
wel grappig dat douchen met string aan. moeten die intieme delen niet gewassen worden ?
Ze was anders vannacht prominent in beeld met dr poep. pis . sperma, en sex vragenquote:Op zondag 4 september 2005 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie Linda eigenlijk niet erg als underdog (dat is eerder Lieske), maar je hebt gelijk dat ze weinig aandacht op tv heeft gehad. En ook heb je gelijk dat ze zich weinig aantrekt van anderen en ook niet echt bezig is met wat anderen van haar vinden. Maar ze komt gewoon niet tot haar recht in dat huis. De mensen zijn niet haar type en daardoor komt ze wat op de achtergrond te staan en zal ze het zeker niet halen. Ik denk dat ze er vrij snel uitligt omdat zowel bewoners als kijkers weinig met haar hebben. Niet omdat ze niet leuk is, maar ze is op het moment weinigzeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |