Heftig!, mag ik je aanraken?!quote:Op zondag 4 september 2005 12:40 schreef Topmaat het volgende:
Piet Paulusma is trouwens de oom van mijn vriendin.
Ik weet trouwens waar Piet woont en dat ie ook wel eens op een feest van me familie is geweest en dat ie best wat biertjes opkan.quote:Op zondag 4 september 2005 12:40 schreef Topmaat het volgende:
Piet Paulusma is trouwens de oom van mijn vriendin.
Nog heftigerquote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik weet trouwens waar Piet woont en dat ie ook wel eens op een feest van me familie is geweest en dat ie best wat biertjes opkan.![]()
P.P. Zuigt en is een domme fries... Ik haat friezen...quote:Op zondag 4 september 2005 13:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik weet trouwens waar Piet woont en dat ie ook wel eens op een feest van me familie is geweest en dat ie best wat biertjes opkan.![]()
Nog maar een schepje er boven op: Ik heb een keer naast piet mogen staan tijdens z'n weerbericht op een boot. Ik kreeg nog 10 gulden aangeboden als ik hem van de boot zou duwenquote:Op zondag 4 september 2005 13:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb piet ooit eens op tv gezien...
wie wil me aanraken?![]()
OMFGWTF!!111!1 ::oquote:Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Nog maar een schepje er boven op: Ik heb een keer naast piet mogen staan tijdens z'n weerbericht op een boot. Ik kreeg nog 10 gulden aangeboden als ik hem van de boot zou duwen![]()
Van Piet zelf?quote:Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik kreeg nog 10 gulden aangeboden als ik hem van de boot zou duwen![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef KARLOOWTJUH het volgende:
Maaruh, piet is wel de best voorspellende weerman![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |