En dit is pas de tweede week!quote:Op zondag 4 september 2005 04:35 schreef ks_choice het volgende:
tenenkrommend idd
en daardoor goeie tv
Komt vast niet op tv, waardoor Chantal en Tanja door het oog van de naald kruipen. Wordt dit wel uitgezonden, dan zijn zij de eerste twee die exit gaan!quote:Op zondag 4 september 2005 04:35 schreef ks_choice het volgende:
[..]
tenenkrommend idd
en daardoor goeie tv
Dat doet ie ook.. beter luisterenquote:Op zondag 4 september 2005 04:37 schreef Peter6000 het volgende:
Roel over Lieske: ze moet ook nadruk leggen op de andere kanten die ze heeft.
Valt me tegen van Roel, had verwacht dat hij het voor haar zou opnemen...
valt mij ook tegen.quote:Op zondag 4 september 2005 04:37 schreef Peter6000 het volgende:
Roel over Lieske: ze moet ook nadruk leggen op de andere kanten die ze heeft.
Valt me tegen van Roel, had verwacht dat hij het voor haar zou opnemen...
Dat durft ze niet.quote:Op zondag 4 september 2005 04:38 schreef milagro het volgende:
Moet ze tegen mij doen, zo de les lezen, ik ben 3 jaar ouder dan zij, en ik ben pas een sloerie, maar dan een met een veel grotere bek dan Lieske
5 minquote:Op zondag 4 september 2005 04:39 schreef LN-4-ever het volgende:
Iemand al de Lieske Poets Timer aangezet?
ze gooit niks in, want ik denk (net als scanman) dat dit niet wordt uitgezonden.quote:Op zondag 4 september 2005 04:40 schreef Tourniquet het volgende:
Eerst flipt Chantal bijna doordat ze "te ver" zijn gegaan met Truth & Dare, maar nu gooit ze haar eigen glazen nog harder in met dit gedoe. Heeft ze niet door dat dit nog veel slechter overkomt bij de kijkers?
Is ze alleen of ouwehoert ze?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |