Trampstamps.quote:Op zondag 4 september 2005 13:10 schreef nozem het volgende:
Toch geen tribal op haar onderrug he? Als ik iets kansloos en ordinair vind bij een vrouw is het wel dat.
Wat een crap argument. Ik ben salesmanager en in bezit van tattoo...niemand die daar last van heeft aangezien ik doorgaans toch echt met kleren aan naar mijn werk gaquote:Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef AgLarrr het volgende:
Haha, toch grappig hoe al die mensen met tattoo's reageren. "Bekrompen hoor!" Haha.
Ik geef je groot gelijk, ik zou ook geen vrouw willen met een tattoo. Dan zoek ik wel een kamper. Snapt ze zelf niet dat een tattoo niet representatief is voor iemand die deel uit maakt/gaat maken van het management team?
Maar als zij echt een tattoo wil, en ze ziet het probleem niet, dan heb jij er maar mee te doen vrees ik. Om het nou uit te maken om zo'n (oerlelijk) plaatje vind ik een beetje cru. Aan de andere kant denk ik ook dat zij jouw mening enigzins moet respecteren, maar het blijft haar lichaam en dus haar beslissing.
Als je vervolgens gelijk krijgt en ze komt met hangende pootjes terug dan mag je maximaal één keer zeggen "IK ZEI HET TOCH!". En vervolgens mag ze zelf sparen voor een laser behandeling!
Lezen, hark, lezen. Het gaat hier om een zichtbare tattoo....quote:Wat een crap argument. Ik ben salesmanager en in bezit van tattoo...niemand die daar last van heeft aangezien ik doorgaans toch echt met kleren aan naar mijn werk ga
lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo ( nergens geeft hij aan dat het wel of niet zichtbaar moet zijn, punt )quote:Op zondag 4 september 2005 13:41 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lezen, hark, lezen. Het gaat hier om een zichtbare tattoo....
Je quote mij, reagerend op een onderwerp over een zichtbare tattoo. Ik herhaal:quote:lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo
Wederom: lees dit topic eens door. Wat begrijp je niet aan het woordje zichtbaar?quote:Op zondag 4 september 2005 13:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat een crap argument. Ik ben salesmanager en in bezit van tattoo...niemand die daar last van heeft aangezien ik doorgaans toch echt met kleren aan naar mijn werk ga
plaatjes die zichtbaar zijn daarentegen ; vind ik ook niet zo smakelijk, maar een subtiele tattoo op een plek die overwegend bedekt is, kan heel schattig zijn. Zeker als het vrouwtje wat het draagt ook schattig is. Niets crimineels, kamperigs of asociaals aan.
Doe even niet zo achterlijk. Het staat er duidelijk dat het gaat om een zichtbare tattoo. Nu jij weer.quote:Op zondag 4 september 2005 13:52 schreef SHE het volgende:
[..]
lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo ( nergens geeft hij aan dat het wel of niet zichtbaar moet zijn, punt )
vervolgens haal ik in mijn repliek nog even het punt zichtbaarheid aan
wrijf die slaap eens uit je ogen, dumbass
imho, TS zeg gewoon wat je er van vind/dump haar, en laat verder de beslissing aan haar over, haar leven. simpel toch.quote:Op zondag 4 september 2005 19:14 schreef Enyalius het volgende:
erg vaag hoe er meteen een stereotype imago aan iemand word vastgeknoopt zodra hij/zij een tattoo heeft. die opmerking van "kansloos op de werkmarkt", "ghetto/camper tuig" e.d.
Shit , heb je helemaal gelijk in , ik heb ook nog nooit geen goede baan gevonden dankzij mijn tattoo'squote:Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Laat mij me d'r lekker mee bemoeien als ze tenminste ooit een fatsoenlijke baan wil vinden. Dat wordt wat lastig als je onder geïnkt bent.
Dat is altijd fijn om te horen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn vrouw heeft ook meerdere tatoeages, maar die neemt ze omdat ze die zelf mooi vind.
Ze had ze trouwens al toen we verliefd werden. Ik heb er nooit geen problemen mee gehad. Mensen die tatoeages associëren met tuig en campingsnollen, lopen zelf mentaal achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |