abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2005 @ 12:25:14 #51
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_30254540
kansloos op de arbeidsmarkt, camping, achterbuurt . . .

G! wat voor tattoo wil ze nemen dan?
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_30255772
Toch geen tribal op haar onderrug he? Als ik iets kansloos en ordinair vind bij een vrouw is het wel dat.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 4 september 2005 @ 13:18:40 #53
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30256014
Haha, toch grappig hoe al die mensen met tattoo's reageren. "Bekrompen hoor!" Haha.

Ik geef je groot gelijk, ik zou ook geen vrouw willen met een tattoo. Dan zoek ik wel een kamper. Snapt ze zelf niet dat een -duidelijk zichtbare- tattoo niet representatief is voor iemand die deel uit maakt/gaat maken van het management team?

Maar als zij echt een tattoo wil, en ze ziet het probleem niet, dan heb jij er maar mee te doen vrees ik. Om het nou uit te maken om zo'n (oerlelijk) plaatje vind ik een beetje cru. Aan de andere kant denk ik ook dat zij jouw mening enigzins moet respecteren, maar het blijft haar lichaam en dus haar beslissing.
Als je vervolgens gelijk krijgt en ze komt met hangende pootjes terug dan mag je maximaal één keer zeggen "IK ZEI HET TOCH!". En vervolgens mag ze zelf sparen voor een laser behandeling!

[ Bericht 1% gewijzigd door AgLarrr op 04-09-2005 14:51:00 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 4 september 2005 @ 13:18:42 #54
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30256015
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:10 schreef nozem het volgende:
Toch geen tribal op haar onderrug he? Als ik iets kansloos en ordinair vind bij een vrouw is het wel dat.
Trampstamps.

Maarja, ik vind het ook iets voor zeemannen, veroordeelde kinderverkrachters (En andere gedetineerden.) en Tokkie's. Als een van m'n neuksters het nodig zou vinden haar lichaam met een of andere in het zich springende tattoo te verneuken mag ze op zoek naar een ander.
Ik ga naar huis.
  zondag 4 september 2005 @ 13:37:24 #55
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_30256524
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef AgLarrr het volgende:
Haha, toch grappig hoe al die mensen met tattoo's reageren. "Bekrompen hoor!" Haha.

Ik geef je groot gelijk, ik zou ook geen vrouw willen met een tattoo. Dan zoek ik wel een kamper. Snapt ze zelf niet dat een tattoo niet representatief is voor iemand die deel uit maakt/gaat maken van het management team?

Maar als zij echt een tattoo wil, en ze ziet het probleem niet, dan heb jij er maar mee te doen vrees ik. Om het nou uit te maken om zo'n (oerlelijk) plaatje vind ik een beetje cru. Aan de andere kant denk ik ook dat zij jouw mening enigzins moet respecteren, maar het blijft haar lichaam en dus haar beslissing.
Als je vervolgens gelijk krijgt en ze komt met hangende pootjes terug dan mag je maximaal één keer zeggen "IK ZEI HET TOCH!". En vervolgens mag ze zelf sparen voor een laser behandeling!
Wat een crap argument. Ik ben salesmanager en in bezit van tattoo...niemand die daar last van heeft aangezien ik doorgaans toch echt met kleren aan naar mijn werk ga

plaatjes die zichtbaar zijn daarentegen ; vind ik ook niet zo smakelijk, maar een subtiele tattoo op een plek die overwegend bedekt is, kan heel schattig zijn. Zeker als het vrouwtje wat het draagt ook schattig is. Niets crimineels, kamperigs of asociaals aan.
  zondag 4 september 2005 @ 13:41:01 #56
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30256631
quote:
Wat een crap argument. Ik ben salesmanager en in bezit van tattoo...niemand die daar last van heeft aangezien ik doorgaans toch echt met kleren aan naar mijn werk ga
Lezen, hark, lezen. Het gaat hier om een zichtbare tattoo....

zondag 4 september 2005 @ 13:52:28 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_30256931
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:41 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Lezen, hark, lezen. Het gaat hier om een zichtbare tattoo....
lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo ( nergens geeft hij aan dat het wel of niet zichtbaar moet zijn, punt )

vervolgens haal ik in mijn repliek nog even het punt zichtbaarheid aan

wrijf die slaap eens uit je ogen, dumbass
  zondag 4 september 2005 @ 14:30:11 #58
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30257911
quote:
lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo
Je quote mij, reagerend op een onderwerp over een zichtbare tattoo. Ik herhaal:

Lezen, HARK, lezen...

pi_30258510
moet ze zelf weten, haar lichaam.
zou er iig Geen ruzie over maken.
pi_30259767
Precies. Als zij straks door haar tattoo geen normale baan krijgt, dan dump je haar toch gewoon!
pi_30259894
Pfff, alsof het verschil in een campingtype en een nette vrouw aan een tattoo te zien is.
Je bent een campinggast of niet hoor.

Dus waarschijnlijk is ze het al, maar probeer jij dat te veranderen.
pi_30259987
Verkapt help-mijn-vriendin-blijkt-een-aso-te-zijn-topic dus.
  zondag 4 september 2005 @ 16:32:10 #63
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30260915
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:37 schreef SHE het volgende:

[..]

plaatjes die zichtbaar zijn daarentegen ; vind ik ook niet zo smakelijk, maar een subtiele tattoo op een plek die overwegend bedekt is, kan heel schattig zijn. Zeker als het vrouwtje wat het draagt ook schattig is. Niets crimineels, kamperigs of asociaals aan.
Wederom: lees dit topic eens door. Wat begrijp je niet aan het woordje zichtbaar?
Hup, aan het werk!
  zondag 4 september 2005 @ 16:33:06 #64
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_30260944
quote:
Op zondag 4 september 2005 13:52 schreef SHE het volgende:

[..]

lezen, klojo, lezen..de persoon waarop ik repliede, zegt dat hij geen vrouw wil met een tattoo ( nergens geeft hij aan dat het wel of niet zichtbaar moet zijn, punt )

vervolgens haal ik in mijn repliek nog even het punt zichtbaarheid aan

wrijf die slaap eens uit je ogen, dumbass
Doe even niet zo achterlijk. Het staat er duidelijk dat het gaat om een zichtbare tattoo. Nu jij weer.
Hup, aan het werk!
pi_30265798
Pft, al zaagt mijn vriend z'n benen eraf omdat ie dat mooi vind.. dat is helemaal zijn eigen zaak en keuze.
  zondag 4 september 2005 @ 19:08:27 #66
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_30265956
Zolang ze geen CAMPINGSNOL op haar voorhoofd laat tattoëren zie ik niet in waarom het bedreigend zou zijn voor een management functie.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zondag 4 september 2005 @ 19:14:08 #67
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30266120
erg vaag hoe er meteen een stereotype imago aan iemand word vastgeknoopt zodra hij/zij een tattoo heeft. die opmerking van "kansloos op de werkmarkt", "ghetto/camper tuig" e.d. laat zien hoe weinig verstand je er werkelijk van hebt.

dat jij het niet wilt heeft nog niet het recht dat je anderen het mag gaan verbieden. alhoewel het inderdaad dom is van die meid om er niet eerst goed over na te denken. Ik heb er ook 4 jaar over nagedacht voor ik mijn tattoo nam. en hey, ik ben alles behalve achterbuurt tuig of kansloos op de werkmarkt en mijn tattoo zie je ook vrij makkelijk aangezien ik vaak met een t-shirt rond loop.

vind dat je maar domme opmerkingen plaatst en zeer oppervlakkig vanwege gebrek aan fatsoenlijk informatie. ik zou mijn vriendin het niet verbieden als zij iets wilt. zal er hoogstens een mening over laten horen en dat is dat. het uit maken over zo iets laat zien dat jij alles behalve onvoorwaardelijke liefde voor haar voelt. en voorwaardelijke liefde is voor sukkels.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30270957
Mijn vrouw heeft ook meerdere tatoeages, maar die neemt ze omdat ze die zelf mooi vind.
Ze had ze trouwens al toen we verliefd werden. Ik heb er nooit geen problemen mee gehad. Mensen die tatoeages associëren met tuig en campingsnollen, lopen zelf mentaal achter.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 4 september 2005 @ 21:56:39 #69
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_30271249
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:14 schreef Enyalius het volgende:
erg vaag hoe er meteen een stereotype imago aan iemand word vastgeknoopt zodra hij/zij een tattoo heeft. die opmerking van "kansloos op de werkmarkt", "ghetto/camper tuig" e.d.
imho, TS zeg gewoon wat je er van vind/dump haar, en laat verder de beslissing aan haar over, haar leven. simpel toch.

Zij is toch geen kind waarvan jij de vader bent?
pi_30273387
Ligt helemaal aan wat voor een tatoo en waar (ook zichtbare plaatsen kunnen mooi zijn, maar andere ook weer niet) . Maar ik zou er geen problemen mee hebben, aangezien ik zelf ook wel erg graag wil (maar dan geen kleintje ).

[ Bericht 12% gewijzigd door pAin op 04-09-2005 23:06:53 ]
pi_30274622
quote:
Op zondag 4 september 2005 02:11 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Laat mij me d'r lekker mee bemoeien als ze tenminste ooit een fatsoenlijke baan wil vinden. Dat wordt wat lastig als je onder geïnkt bent.
Shit , heb je helemaal gelijk in , ik heb ook nog nooit geen goede baan gevonden dankzij mijn tattoo's

*lees het kan mijn baas (en oude bazen) werkelijk geen ene flikker schelen ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_30276066
Ligt eraan wat voor tattoo, en waar. Ik wil zelf ook ooit nog eens een tattoo. Vond m'n vriendin ook niet geweldig toen ik dat zei.
Unspoken words were understood
pi_30281147
Je kunt eerst ook even kijken of een tattoo echt iets is wat je wilt. Een vriend van me wilde een draak op zijn schouder en heeft eerst een pentekening op die schouder gemaakt om te kijken of hij er zelf wel tevreden mee was.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  maandag 5 september 2005 @ 09:48:53 #74
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_30281176
Bah, de politiek correcte alles moet kunnen kliek is weer lekker aanwezig hier. Nou, als mijn manager met een tattoo rondloopt moet hij/zij toch echt nog veel veel harder zijn/haar best doen om mijn respect terug te winnen. En hey, alles draait tegenwoordig om respeccccccccct.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 5 september 2005 @ 09:49:15 #75
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_30281179
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn vrouw heeft ook meerdere tatoeages, maar die neemt ze omdat ze die zelf mooi vind.
Ze had ze trouwens al toen we verliefd werden. Ik heb er nooit geen problemen mee gehad. Mensen die tatoeages associëren met tuig en campingsnollen, lopen zelf mentaal achter.
Dat is altijd fijn om te horen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')