een beetje moe, doordat ik vannacht slecht geslapen heb. en zie er een beetje tegenop dat ronald deze week alweer vier dagen weggaat, op een kamp met vrienden. en ik gun het hem echt, wou ook niet dat ie thuis zou blijven omdat hij wist dat ik het niet zo leuk vond, maar toch, het blijft moeilijk. gelukkig veel werken deze week en ga savonds lekker sporten, komt wel goed
sinds tijden weer gesp0rt en het v0elt g0ed verder ng even staan kijken naar een 0f ander militair ged0e bij het binnenh0f en er ligt z0 00k ng een heerlijke grapefruit 0p me te wachten yam!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
ik voel me heel goed vanaf donderdag tot en met zondag heel veel bij mijn vriendin geweest nu nog maar 2 weken een relatie / verkering, maar toch, het gaat erg goed
en...ik v0el me een klein beetje gewild (erg fijn v00r de verandering )...vandaag 0f m0rgen uitslag van een sll.gesprek. als dat niet d00rgaat kan ik s0wies0 6 weken invallen in het speciaal 0nderwijs en heb ik ng een ander sll.gesprek...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
zit de laatste dagen in een dipje. ben totaal niet vrolijk, heb nergens zin in en totaal geen puf. en ik vraag me af hoe lang dat gaat duren. en dat komt allemaal door 1 meisje .
nog een paar uur en dan is deze eerste dag weer over. dan morgen mijn baas nog even uitleggen wat ik gedaan heb en wat de mogelijke consequenties voor hem daarvan kunnen zijn
stupidity has become as common as common sense was before
nog steeds last van 1 of andere spier die van mijn nek naar mijn rug loopt volgens mij is het mijn "opdetochtgezeten"-spier of mijn "opdekopkrabwantikweetnietwelkespierhetis"- spier
verder wel ok, geloof ik
I used to work in a morgue........I am a people person Only Human