nou het zijn geen punttietjes hoor..en tjah wat betekent het als ze van mij aand8 wilquote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef Devlinsect het volgende:
Ze wil aandacht, en zo lelijk is ze niet.
Mmm, rood haar, beugel, punttietjes....

Daar zou ik m'n hond nog vanaf schoppenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:45 schreef DR878 het volgende:
[[url=http://img387.imageshack.us/img387/4559/klopklop1cm.th.jpg]afbeelding][/URL]

quote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef JeroenMeloen het volgende:
Persoonlijk zou ik m'n hond er nog vanaf trappen....

quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn penis in haar dikke kut stoppen.

En in dit topique heb je ook al vrouwonvriendelijke praatjes, volgens mij ben je echt een NERDquote:

Volgens mij verveel jij jequote:Op dinsdag 6 september 2005 01:24 schreef Urukusaki het volgende:
[..]
En in dit topique heb je ook al vrouwonvriendelijke praatjes, volgens mij ben je echt een NERD

nu je het zegt, ze doet aan paardrijden en dansen alleen niet de flamingo en nee ze heeft geen aandoening.quote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef JeroenMeloen het volgende:
Waarom zeg je nou niet gewoon eerlijk dat ze een strontlelijke paardekut is met een kop als een bronzige flamingo onder het puin van een ingestorte kaketoe met een alvleesklieraandoening...
Persoonlijk zou ik m'n hond er nog vanaf trappen....ik zou d'r echt nog met geen stok aanraken, veel te oud die sloerie!

TSje: Wat ben jij een zielig figuur.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef DR878 het volgende:
Ik: echt niet, anders zat ik niet met je te praten nu

Ik speel geen WoW, maar genoeg daarover dan.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef DR878 het volgende:
ik heb niet eens een nintendo, ga jij nu maar lekker World of Warcraft spelen nerdje

Echt.. dat je het nog zo lang volhoudt zeg! Na de eerste zin dacht ik al 'oh god'.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef DR878 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan wijven die zichzelf gaan afkraken:
redelijke knappe griet: Ik ben lelijk
Ik: wat zeg je nou
redelijke knappe griet: Ik ben super super lelijk
Ik: echt niet, anders zat ik niet met je te praten nu
redelijke knappe griet: neeeee zeg dat ik superlelijk ben
Ik: kap nou je bent mooi
redelijke knappe griet: ik stop pas als je zegt LISA JIJ BENT SUPERLELIJK EN DOM
Ik: :|
redelijke knappe griet: zeg nou anders stop ik niet:)
Ik: nee laat maar
redelijke knappe griet: plz plz plz plz plz
Ik: @$^#*$
redelijke knappe griet: zeg je nog wat?
Ik: oooke LISA JIJ BENT SUPERLELIJK EN DOM , satisfied?
redelijke knappe griet: jah
Ik: maar IK vind jou niet lelijk
redelijke knappe griet: Jawel...
Ik: %$%@#^*$wat moet je met zon wijven....

dat vertelde ze de vorige 3 jongens ook alquote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef DR878 het volgende:
OK, topic kan sluiten, heb haar ontmaagd![]()
![]()

Sletquote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef DR878 het volgende:
OK, topic kan sluiten, heb haar ontmaagd![]()
![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |