Ze bedoelt dat ze alleen anaal is genomen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef DR878 het volgende:
zij zegt het nog , alleen ze heeft wel eens toegegeven dat ze naakt met jongens is gaan zwemmen maar dat ze niet is gepompt. en btw. beugelbekkies zijn altijd maagd jeweettoch

tuurlijk niet droefsnoet, beugelbekkies willen ter compensatie van ijzer in mijn mond ijzer in hun naveltje. En om die piercing te showen moeten ze korte truitjes en lage broekjes aan. dat trekt de aandacht wel, dus het kost ze ontzettend veel moeite om maagd te blijven. Jij snapt ook niks van meisjes ehquote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef DR878 het volgende:
beugelbekkies zijn altijd maagd jeweettoch

schamen voor d'r beugel? Jemig is ze de enige in het dorp dan die ooit een beugel heeft gehad? iedereen draagt tegenwoordig een beugel. De meeste meisjes met een navelpiercing zijn juist begonnen met een beugel. Ze zit je gewoon leugens te vertellen, "boehoe ik ben lelijk, boehoe ik ben maagd" terwijl ze dondersgoed weet dat ze een lekker sletje is.quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef DR878 het volgende:
nee, want ze kan ook schamen voor haar beugel en ze durft dan niet haar huis uit te gaan en dan komt niemand op haar af en blijft ze maagd, jij moet es vaker naar school toe

Ruilen niet, maar tijdje uitlenen in ruil voor die meid geen probleemquote:Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef DR878 het volgende:
jouw meisje voor Lisa, ruile:P? Sakura? Of heb je er geen , geen probleem een pakje chips kan ook geen kwaad,

quote:Op zondag 4 september 2005 00:21 schreef Herald het volgende:
[..]
schamen voor d'r beugel? Jemig is ze de enige in het dorp dan die ooit een beugel heeft gehad? iedereen draagt tegenwoordig een beugel. De meeste meisjes met een navelpiercing zijn juist begonnen met een beugel. Ze zit je gewoon leugens te vertellen, "boehoe ik ben lelijk, boehoe ik ben maagd" terwijl ze dondersgoed weet dat ze een lekker sletje is.

quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef DR878 het volgende:
...
Ik: echt niet, anders zat ik niet met je te praten nu
...

Hahaha, ik had er ook 1. Heb nog gekeken of er een 2005-versie van bestond, maar niks vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef ARKON het volgende:
[..]
je kan de mijne wel lenen ,hijs alleen wel verlopen
[afbeelding]

Precies... met een loden pijp voor die smoel en dan jezelf te goed doen aan d'r redelijk lekkere tiener-lichaampje...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef Posdnous het volgende:
Niks wat een goede knal voor d'r domme harses niet op kan lossen.

Precies, niet lullen maar vullen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef cerror het volgende:
Dirk-tas over d'r kop en gewoon je pain du pain in d'r strakke trampoline hengsten.
Net zo makkelijk.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |