Een beetje overdreven vind je niet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:11 schreef Chriz2k het volgende:
Enge mannetjes die je door middel van lieve woordjes op msn meelokken naar hun huis waarna ze je verkrachten en vermoorden.
Het gebeurd...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een beetje overdreven vind je niet?
Het lukt nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het gebeurd...
Vooral in de dagen dat minderjarige meisjes voor het eerst het fenomeen chatten ontdekten, is nu al een stuk minder.
helaas is dit niet overdreven. Het komt voor. Vermoorden is natuurlijk een uiterste, maar helaas meelokken gebeurt dus wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Een beetje overdreven vind je niet?
is dat tegen mij?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:01 schreef Repeat het volgende:
een kloon! Maar ik heb het door omdat je alsnog je oude username eronder zet, dom dom dom, vast macht der gewoonte
Wat is een aardkloot?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef myrose het volgende:
[..]
is dat tegen mij?
Ik kan je uit de droom helpen. Ik ben niet de Yvonne van het moderatorteam.
Er zijn meer vrouwen op deze aardkloot met deze naam hoor
Bar·goens1 (het ~)quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:28 schreef myrose het volgende:
[..]
een bargoense uitdrukking voor aarde, wereld.....
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:11 schreef Chriz2k het volgende:
Enge mannetjes die je door middel van lieve woordjes op msn meelokken naar hun huis waarna ze je verkrachten en vermoorden.
Dat is volgens mij wel een punt, dat mensen die internet jonger hebben meegekregen de zaak vaak veel te serieus nemen, als mensen mij dingen trachten te flikken op internet raakt dat me nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik trek me dingen zwaar aan die mensen mijn flikken op het internet en dan voel ik mezelf kut.
Ik weet niet of dat een gevaar is maar als de geintjes die bij mij geflikt zijn waren geflikt bij een echt depri persoon dan was hij of zij er denk ik niet meer geweest.
Ja maar datlijkt me niet echt een groot gevaar. Het lijkt me eerder zaak dat ouders hun kids in de gaten houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het gebeurd...
Vooral in de dagen dat minderjarige meisjes voor het eerst het fenomeen chatten ontdekten, is nu al een stuk minder.
quote:Op zondag 4 september 2005 10:01 schreef Toeps het volgende:
Dat je gaat rukken voor je webcam, met aan de andere kant een lekker wijf, wat eigenlijk een gast is. En dat je dan later je filmpje terugziet op internet.
* Toeps zoekt betreffende topics...
*EW filmpje ook gezien heeftquote:Op zondag 4 september 2005 10:01 schreef Toeps het volgende:
Dat je gaat rukken voor je webcam, met aan de andere kant een lekker wijf, wat eigenlijk een gast is. En dat je dan later je filmpje terugziet op internet.
* Toeps zoekt betreffende topics...
Was een heel topic overquote:Op zondag 4 september 2005 10:01 schreef Toeps het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |