Aandacht , dat is het enige dat tanja zoekt .. en lieske zoekt naar acceptering , maar ze is daar te gespannen voor , en ze maakt wat gekkere beslissingen daardoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze is na de eerste nacht met hem zwanger geraakt. Ze gebruikte de pil niet. Verder komt ze heel dom over en is ze alleen Lieske aan het veroordelen, terwijl iedereen alleen maar over sex bezig is.
Ik lees de Telegraafquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ah, dan weet je meer dan ik.
Maar goed: voor BB vind ik het alleen maar goed dat Tanja stelling neemt; ook al is dit misschien niet terecht. Beter dan dat ze elkaar alleen maar naar de mond praten.
Maar Rikkert was er toch zelf bij?quote:
Een nare valse opmerking van Chantal dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:28 schreef Zapje het volgende:
Lieske dagboekkamer..............Chantal zegt....haha die is aan de beurt......
Maar als dat kind geboren is waar blijft het dan????quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef Maurisico het volgende:
...maar Tanja is niet de lul! De Mol wil een kind in het huis..en daar bedoel ik niet Lieske mee
Waarschijnlijk zegt ze dat omdat iedereen daar moet komen voor een gesprek met de begeleider ofzo...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een nare valse opmerking van Chantal dus![]()
dbk beelden laten ze nooit zien via streamsquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef amaranta het volgende:
please...laat beelden zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |