mijnequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Welke avatar was beter mijn oude of deze?
Die oude, deze is donkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vorige.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Deze is iets volwassener.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goffik. ..?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar ik zoek een duistere icoon om mijn treurige emoties mee te tonen.![]()
Ben je treurig dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
je wordt met de dag zieligerquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Neem dan gewoon een zwart vakje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee gewoon depriquote:
Was jou avatar niet tijdelijk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neem dan gewoon een zwart vakje.
Jup.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:16 schreef brainster het volgende:
[..]
Was jou avatar niet tijdelijk?
Nee, zolang ik nog geen leukere avatar vind.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Tijdelijk voor onbepaalde tijd
Of zo iets als ditquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
moet je effe naar de link gaan..quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Jaguarized het volgende:
Kruisje.
Teveel werk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
moet je effe naar de link gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |