Waarom post jij 2 keer achter elkaar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef Talena het volgende:
Voortrekkerij!!
'T ging vanzelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waarom post jij 2 keer achter elkaar?
Neuh hoeft niet zo nodig, want er staatquote:Wil Talena soms in de OP?
quote:Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks, zichzelf toevoegen in de OP
Het anige wat ik kwijt wil ... waar kan ik dat gratis bier proberen ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:46 schreef Talena het volgende:
[..]
'T ging vanzelf
[..]
Neuh hoeft niet zo nodig, want er staat
[..]
Dank je maar is niet geverfd of zoquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:32 schreef saaw het volgende:
@ Maryse: leuk haar!! echt mooie kleur enzo, staat je goed
De rest post gewoon te langzaamquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:46 schreef Talena het volgende:
[..]
'T ging vanzelf
[..]
Neuh hoeft niet zo nodig, want er staat
[..]
Neenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:30 schreef Ayaxola het volgende:
Was er geen hakmes in de buurt Maryse?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Er staan trouwens leuke foto's in fotoboek
Dat veranderd alles natuurlijk, zwart werken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dank je maar is niet geverfd of zo
Nee ga ook zeker m'n dag niet laten verpestenMaar het is gewoon sneu dat je als werkgever niet professioneel met je werknemers om kunt gaan. En het was zwart dus 't boeit sowieso niet.
quote:
Jij? Blond?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil m'n haar mayb blond verven
Of donkerbruin.
Zwolle hequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Grrrrr ... en dan nog het logo van FC Zwolle als avatar ook >(
quote:
Misschien alleen te druk voor jou.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
je leeft nog![]()
heb je t druk op msn ofzo?![]()
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:52 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij? Blond?
Dat kan ik me niet zo 1, 2, 3 voorstellen.
Ja, dat is een groot nadeel van als je populair bent.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
je leeft nog![]()
heb je t druk op msn ofzo?![]()
ja.. hij heef t zeker te druk met dat meisje van zijn plaatje op msnquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Misschien alleen te druk voor jou.![]()
Mijn is 13...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:57 schreef Ayaxola het volgende:
Mijn postaantal is gestegen van 8 naar 9
Doe maar niet blond ... aubquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil m'n haar mayb blond verven
Of donkerbruin.
Hoe oud denk je dat ze is?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja.. hij heef t zeker te druk met dat meisje van zijn plaatje op msn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |