Omdat het net overkwam alsof je zusje ook je vriendin was en dat soort dingen gebeuren daarquote:
Ok doei he en een fijne dag.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:21 schreef B_BOY het volgende:
ik ben weer wakker. snel douche en dan naar me werk.
Ajuus he.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:28 schreef Wiwi101 het volgende:
ik ga ook maar, ik moet ook werken zometeen.
Später!quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:33 schreef B_BOY het volgende:
Ik heb nu mijn kater![]()
Ik ga werken, tot ziens.
Jaaaaaaaaaaaaa hoi beeb, hoe issie? Hoe was Fryslan?quote:
friesland was superleukquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa hoi beeb, hoe issie? Hoe was Fryslan?![]()
goed goed lekker rustig hiero. weinig gebeurd, vanavond bowlenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:50 schreef saaw het volgende:
[..]
friesland was superleuk
allemaal achterlijke 'kenningsmakingsactiviteiten' gedaan: kanoen, vlot bouwen, fierljeppen [ofzo![]()
] en nog veel meer
enige nadeel is de hoeveelheid muggen, en eigenlijk vooral de hoeveelheid muggenbulten, ik word helemaal gek van de jeuk
verder ben ik net pas wakker en behoorlijk brak
gisteravond zijn we teruggekomen en meteen met zn allen de kroeg ingedoken
en hoeist met jou?
wij gaan dus 2 uur bowlen met 6 man totaal op 1 baan....eigenlijk net een uurtje te weinig...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:04 schreef saaw het volgende:
ik ga vanavond...
weet nog niet eigenlijk
waarschijnlijk teveel drinken oid
ik heb er na 2 uur meestal wel geoeg van hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
wij gaan dus 2 uur bowlen met 6 man totaal op 1 baan....eigenlijk net een uurtje te weinig...![]()
fatboy? als in fatboy slim?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef saaw het volgende:
ja dat is waar
nja het is zowiezo wel gezellig, toch?
mijn fatboy is gister aangekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |