wie is dat meisje eig.?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het meisje in ze msn avatar dan![]()
Wie is dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het meisje in ze msn avatar dan![]()
Wil je dan specifiek met die mensen praten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Nog mensen met een Ti-84+ met Super Mario erop hier ?
Daar ben je blij mee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb alleen jou, Martine en DD.
Ja er lukt iets niet hierquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Wil je dan specifiek met die mensen praten?![]()
Hij noemt me debiel.quote:
Aah dat is wel de elite groep van fok natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb alleen jou, Martine en DD.
quote:
Dat dan weer wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah dat is wel de elite groep van fok natuurlijk![]()
En hoe kom je op dit *ahum* prachtige gedichtquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef BObNL het volgende:
Feest.
Het is goed voor het lichaam en de geest.
Ik zie een lekker wijf, en ga tekeer als een beest.
Doe een wedstrijd met mijn vrienden 'wie neukt er het meest'
Ik concentreer me, en hou me bij mijn leest.
Er komt een dikke Turk, die met zijn auto langs komt geraced.
Ik vraag me af waar hij al die tijd is geweest.
Tis een Turk, dus hij zal wel hebben gespaced
De scoter boys komen langsgeracht
Die net een chick hebben verkracht
Als ik het niet dacht.
Typisch die Turken die ik altijd zo veracht.
Ik toon wel even mijn macht.
Ik vermorzel ze met smacht.
Mo's vriendin vriendin kust mo trots.
Mo's hand streeld der tepels zo hard als rots.
ELMaikel zei dat mo in een stel rare tieten kneed.
Dat was nog voor mo hem tegen de muur smeet.
Komt uit vorrige deel steeds wat toevoegenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En hoe kom je op dit *ahum* prachtige gedicht![]()
Alleen Elmaikel en Mo komen er in voor. Doe dan ook Imberr aangezien er twee om haar vechten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:08 schreef BObNL het volgende:
[..]
Komt uit vorrige deel steeds wat toevoegen![]()
moet mo maar doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen Elmaikel en Mo komen er in voor. Doe dan ook Imberr aangezien er twee om haar vechten.![]()
En Jaguarized omdat ie cool is en Roy omdat ie Roy is?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen Elmaikel en Mo komen er in voor. Doe dan ook Imberr aangezien er twee om haar vechten.![]()
Ik ben cool ja. En Roy omdat ie een lekkere zusje van vriendin heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En Jaguarized omdat ie cool is en Roy omdat ie Roy is?
huh hij heeft ze zusje als lekkere vriendin ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben cool ja. En Roy omdat ie een lekkere zusje van vriendin heeft.![]()
Kansloosquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben cool ja. En Roy omdat ie een lekkere zusje van vriendin heeft.![]()
Woon jij soms in URKquote:
Hij heb een vriendin, en daar het zusje van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
huh hij heeft ze zusje als lekkere vriendin ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |