ze kunnen allebij goed lullen , en joost zadelt rob niet steeds met jeugdtrauma's op ... en de rest doet dat wel .quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Rob en Joost weer naast elkaar. Van Joost snap ik het wel: hij trekt naar de persoon die volgens hem het populairst in het huis is... maar wat moet Rob met Joost?
Mijn idee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:02 schreef Kokstra het volgende:
Jezus, gaat Chantal er ook nog eens bijzitten, nu wordt het helemaal een kutgesprek
Zou kunnen, maar laten we het niet hopen zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:04 schreef milagro het volgende:
[..]
zou het niet kunnen zijn, dat mensen inhet huis elkaar gewoon mogen, en er geen hidden agenda is
Eens is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:03 schreef Kolomo het volgende:
Ja, hij raakt snel ondergesneeuwd heb ik het idee. Hij staat niet garant voor spectaculaire televisie helaas, maar op zich vind ik hem een van de sympathiekere personen. is wel zichzelf geloof ik.
Maar ja, kom je er daar mee... inclusief het feit dat hij er een dag later bij is gekomen en gelanceerd is als de ex van...
Exact. Rob moet hem maar eens goed op z'n nummer zetten ofzo. Op deze manier komt hij nooit van hem af.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef Zapje het volgende:
Rob kan iedereen goed voor zich winnen....tenminste dat denkt ie.....volgens Joost is Rob nog steeds The Man in tha house.......al merk ik dat Rob minder Papa is dan de afgelopen periode......
maar helaas staat dat ook garant dat haar tonen nog vaker te horen zouden zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Eens is.![]()
Hopelijk dat er nog wat vuurwerk tussen hem en Nathalie komt, dan heeft hij ook zijn bijdrage geleverd aan wat spektakel.
misschien is het wel kellyquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chantal heeft iets weg van Kelly.
Zou voor zijn levensduur in het huis idd wel goed zijn (of misschien weer juist niet natuurlijk). maar wat we nu van hem zien zal volgens mij niet veel zendtijd op tv opleveren. en dan wordt de kans al snel groter dat hij er snel uitgestemd wordt door kijkers.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Eens is.![]()
Hopelijk dat er nog wat vuurwerk tussen hem en Nathalie komt, dan heeft hij ook zijn bijdrage geleverd aan wat spektakel.
Daar blijkt toch wel uit dat hij echt heeft geluisterd naar de meiden (weet niet meer wie, dacht dido en ingrid) dat hij teveel de vader speelde.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef Zapje het volgende:
Rob kan iedereen goed voor zich winnen....tenminste dat denkt ie.....volgens Joost is Rob nog steeds The Man in tha house.......al merk ik dat Rob minder Papa is dan de afgelopen periode......
video , is dat niet de vierkante versie van een dvd ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:11 schreef KRIBBET het volgende:
Ships!!Lieske en Chantal zijn nu ook wakker en zullen wel van zich laten horen straks
![]()
Ben blij dat mijn vrouw al boven een video ligt te kijken en ik straks even mee ga kijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef korrel het volgende:
[..]
video , is dat niet de vierkante versie van een dvd ?
Ik denk ook dat RIkkert haar echt meer dan wel leuk vind..quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef milagro het volgende:
Ingrid zei net, dat als Roel en Rikkert vechten om Lieske, dat Roel het zou winnen, als ie doorzet tenminste, maar dat Rikkert het echt meent, hij echt verliefd is een beetje.
Ze zegt dat iedere vent bij een meisje blijft hangen een dag , die hem aanraakt, kriebelt etc, en dat Roel niet echt geinteresseerd is dus ,maar het zich wel lekker aan laat leunen, die aandacht.
Dat idee hebik ook, dat Roel Lieske wel lekker vindt, ms, maar niet boeiend echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |