wrm?? kijk je er dan op verspil je tijd ergens anders aan of heb je nog de eerste nintendo??quote:
De gewone maar als de 360 uit is is die beter !!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:36 schreef tonks het volgende:
Bedoel je trouwens Xbox de gewone of die nieuwe?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Xbox. Ik kan d'r een lang verhaal van maken, maar dat doe ik niet. Xbox Live pwnt alles.
Slotje graagquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:33 schreef tonks het volgende:
Dreamcast
Helemaal mee eens. Ik zat me laatst nog af te vragen waarom games alleen leuk zijn als ze er maar zo realistisch mogelijk uitzien. Ik vraag me af waar dat voor nodig is. Het lijkt steeds gekker te gaan. Bij veel vrienden hoef ik ook niet aan te komen met Mario Kart of iets in die richting. Gewoon alleen, omdat het niet stoer is?? Het gaat toch in de eerste plaats om de gameplay?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:51 schreef Bot13 het volgende:
Nintendo is gewoon een topmerk. Leuke spellen, niet alleen bloed-afslachten en het gruwelijk ontwoofden van 1-oogige zombies wiens ingewanden er met bloed en stront uit hun verminkte lichaam hangen. Gewoon leuke spellen kun je op de Gamecube spelen, welke ik zelf heb. Controllers liggen perfect in de hand
Andere bedrijven willen inderdaad geen geld verdienen, wat een onzin en slim ben je ook niet. Sony kan er ook wat van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:51 schreef Bot13 het volgende:
Xbox is goed, maar van Microsoft en daarom veel te duur. Xbox is net Talpa, het draait allemaal om het geld, en ze bemoeien zich met zaken waar ze zich niet mee moeten bemoeien. Zie zo ook de geldklopperij van Xbox Live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |