abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30229415
Noem welke je beter vindt en typ erbij waarom!
De XboX vanwege:

Vier controllerpoorten om eenvoudig multiplayergames te kunnen spelen en om overige randapparatuur aan te sluiten, van gamepads tot een stemgeactiveerde headset.

Een dvd-lade aan de voorzijde.

Een multisignaal audio/video-verbindingskabel om de Xbox eenvoudig op televisies en thuisbioscoopsystemen aan te sluiten.

Een ethernetpoort voor supersnel online gamen via breedband.

Een NVIDIA grafische processor (GPU), met een vermogen dat drie keer hoger is dan bij andere consoles.

Een Intel 733MHz processor, de krachtigste CPU voor welk type console dan ook.

Een interne harde schijf waarop een gigantische hoeveelheid spelinformatie opgeslagen kan worden

Een primeur in de gameswereld.

Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_30229470
wat een kuttopic
pi_30229491
Dreamcast
pi_30229519
Xbox. Ik kan d'r een lang verhaal van maken, maar dat doe ik niet. Xbox Live pwnt alles .
pi_30229556
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:33 schreef darkskedar het volgende:
wat een kuttopic
wrm?? kijk je er dan op verspil je tijd ergens anders aan of heb je nog de eerste nintendo??
pi_30229583
Bedoel je trouwens Xbox de gewone of die nieuwe?
pi_30229599
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:36 schreef tonks het volgende:
Bedoel je trouwens Xbox de gewone of die nieuwe?
De gewone maar als de 360 uit is is die beter !!!
pi_30229609
GameCube, vanwege Nintendo's kwaliteit en hun franchises. Zelda beats all. _0-

(dit wordt een nutteloze discussie trouwens...)
pi_30229678
Megadrive II
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_30229730
wat een nutteloos kuttopic
pi_30229761
Tsja, er is toch niet 1 de beste? Technisch gezien is de Xbox het beste, maar kwa spelaanbod zeker niet in mijn ogen. Bijna alle games die op de Xbox uitkomen, komen ook uit op de PS2. Bijna alle Xbox toppers zijn ook PS2 toppers. Alleen heeft de PS2 veel meer exclusieve titels. Het enige unieke aan de Xbox is Halo en verder zijn er geen spellen waarvan er op de andere consoles geen beter alternatief voor is.

Ikzelf heb een GameCube, vooral omdat mij de Mario/Nintendo games erg aanspreken. Het minpunt van de GC is dan weer dat lang niet alles naar de GC komt. Die spellen mis ik zelf niet, dus in mijn ogen is de GC voor mij de beste optie.

Je moet gewoon je console uitkiezen naar je eigen voorkeuren. Als jij van de multiplatform spellen (EA, ubisoft) houdt, dan zou ik een Xbox kopen. Gewoon, omdat je dan dezelfde spellen met mooiere graphics hebt. Wanneer je graag Final Fantasy en dat soort japanse spellen speelt, ga je voor de PS2. En voor Nintendo spelletjes koop je een gamecube. Voor elk wat wils.
//geen commentaar...
pi_30229775
PS2 omdat ie verticaal kan staan en dus op mn bureau past!
pi_30229820
ik bedoel eigenlijk welke je het beste vindt en waarom snappie??
pi_30229870
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Xbox. Ik kan d'r een lang verhaal van maken, maar dat doe ik niet. Xbox Live pwnt alles .
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_30229897
Dat kun je er ook uit opmaken. Voor mij is dat de Gamecube. Vanwege Zelda, de Mario franchises, F-zero en al die andere exclusieve Nintendo games. En natuurlijk Resident Evil 4. Wat een ongelofelijke topper. PS2 bezitters mogen blij zijn dat ze straks ook de mogelijkheid hebben die te spelen.

Ik maak in mijn post ook een analyse waarom de anderen het voor mij niet zijn, zodat de discussie een beetje los kan branden.
//geen commentaar...
pi_30229980
Xbox is goed, maar van Microsoft en daarom veel te duur. Xbox is net Talpa, het draait allemaal om het geld, en ze bemoeien zich met zaken waar ze zich niet mee moeten bemoeien. Zie zo ook de geldklopperij van Xbox Live.

Playstation is al beter, veel ervaring en veel spellen. Ik heb vroeger een Playstation gehad, en dat was altijd veel lol. De playstation 2 vond ik te lomp en te duur voor wat je er voor kreeg. De controllers zijn ook niet verbeterd, dus en alles bij elkaar vond ik het niet de moeite waard.

Nintendo is gewoon een topmerk. Leuke spellen, niet alleen bloed-afslachten en het gruwelijk ontwoofden van 1-oogige zombies wiens ingewanden er met bloed en stront uit hun verminkte lichaam hangen. Gewoon leuke spellen kun je op de Gamecube spelen, welke ik zelf heb. Controllers liggen perfect in de hand
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:56:03 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30230091
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:33 schreef tonks het volgende:
Dreamcast
Slotje graag
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30230094
Geen 1, en voor het geld bier halen
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:57:22 #19
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_30230124
De nintendo is het beste, deze gaat het minste stuk...

Welke het leukste is, tja, da's puur iets persoonlijks.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:59:24 #20
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_30230167
Technisch gezien is de xbox denk ik superieur aan de andere 2.
Alleen zegt dat niet altijd iets, sommige games blijven grafisch ruk ook al heb je ze op een xbox.

Ik denk niet dat er iets het beste is, het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
Elke console heeft zijn voordelen en nadelen, en meestel een assotiment games waar je je meestal erg bij thuisvoelt.
From feudal serf to spender.
pi_30230183
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:51 schreef Bot13 het volgende:
Nintendo is gewoon een topmerk. Leuke spellen, niet alleen bloed-afslachten en het gruwelijk ontwoofden van 1-oogige zombies wiens ingewanden er met bloed en stront uit hun verminkte lichaam hangen. Gewoon leuke spellen kun je op de Gamecube spelen, welke ik zelf heb. Controllers liggen perfect in de hand
Helemaal mee eens. Ik zat me laatst nog af te vragen waarom games alleen leuk zijn als ze er maar zo realistisch mogelijk uitzien. Ik vraag me af waar dat voor nodig is. Het lijkt steeds gekker te gaan. Bij veel vrienden hoef ik ook niet aan te komen met Mario Kart of iets in die richting. Gewoon alleen, omdat het niet stoer is?? Het gaat toch in de eerste plaats om de gameplay?
//geen commentaar...
pi_30230211
Xbox is leuk voor films en wat spellen, PS2 is leuk vanwege de spellen.
ik speel meer spellen op ps2 dan op xbox. leukere spellen.
denk dat kinderen en jonge tieners de xbox leuker vinden.
too bad tijherdance has gone...
pi_30230216
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:51 schreef Bot13 het volgende:
Xbox is goed, maar van Microsoft en daarom veel te duur. Xbox is net Talpa, het draait allemaal om het geld, en ze bemoeien zich met zaken waar ze zich niet mee moeten bemoeien. Zie zo ook de geldklopperij van Xbox Live.
Andere bedrijven willen inderdaad geen geld verdienen, wat een onzin en slim ben je ook niet. Sony kan er ook wat van.
pi_30230233
hé "leuk", een (potentieel) fanboy-topic.
Scheren is voor schapen!
pi_30230255
Dit soort topics zijn er al zooooveel geweest en het eindigt altijd in halve flames. Hebben we dit nou echt nodig? Ga wat leuks doen ofzo, je favoriete games(scene) in paint creeëren bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')