Ja, leuk manquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:25 schreef cyberstalker het volgende:
Zij organiseren tenminste nog eens wat voor de buurt.
quote:
Tja, dan zou ik het ook allemaal 'stom' vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef waveline het volgende:
en je bent niet uitgenodigd zeker?
Waarom ga je niet gezellig mee 'party'en'?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef Renmaestro het volgende:
Hier hebben ze ook al een partytent opgezet. Muziek hoor ik gelukkig (nog) niet.
huilliequote:Op zaterdag 3 september 2005 11:23 schreef kikoooooo het volgende:
godverdomme stelletje tokkies hier in de straat! om 8 uur gingen ze de geluidsinstallatie neerpleuren gevolgd door een uur lang HALLO HALLO TEST123 HALLO PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP HALLO HALLO IS IE ZOBETER? HAAAAAAAAALOOOOO TEST123
GODVERDOMME STELLETJE MONGOLEN! die godverdomse barbecue begint om 19 uur pas, en dan moet om 9 uur het geluid er al staan? Nu zijn ze godverdomme heel de dag muziek aan t draaien met 300 decibel en ik kan me niet voorstellen dat ikde enige ben die zich er aan stoort.
Gisteravond kwamen ze al langs dat we de auto van de parkeerplaats moesten halen, toen duurde het godverdomme nog 24 uur tot het begon, idioten.
Het volk wat het organiseerd is van het type: kijk mij eens de beste kinderen hebben, en de mooiste kleren. En van het type: ik ga bij andere ouders aan de deur zodra mijn kind een beetje smerig is geworden door het toedoen van jouw kind.
kutstraat, kutbarbecue.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef waveline het volgende:
en je bent niet uitgenodigd zeker?
Respectquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:39 schreef FatherJack het volgende:
luister, hier is een braderie van begin tot eind, om 4 uur vanochtend zijn ze begonnen met opbouwen..
Ik zie die barbecue vanavond wel zitten. Als die jankerds van hier tegenover maar lekker thuis blijvenquote:
Oh ja, AIVD, als je dit leest:quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:44 schreef Blokhut het volgende:
Ik heb nog wel een vaatje Sarin staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |