Je had gewoon helemaal gelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Zie je.. Rob gaat dido wakker maken* had ik het toch goed
*
[ik loop echt onwijs in mezelf te lullen volgens mij.. haha sorry]
Helaas voor jou gaat ie weer slapenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef Marrije het volgende:
Wat heeft Roel nog een schattig slaaphoofd![]()
daar irriteerde ik me aan het begin ook aan, neemt niet weg dat ik het wel een toffe gozer vindquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:31 schreef Jane het volgende:
Het spijt me erg voor zijn fans, maar ik vind dat Roel ook wel een hele irritante manier van praten heeft, hoor.
Roel praat als Koos Koets... Jemig de pemig zeg...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:31 schreef Jane het volgende:
Het spijt me erg voor zijn fans, maar ik vind dat Roel ook wel een hele irritante manier van praten heeft, hoor.
Nee hoor ik poets mijn tanden ook wel eens onder de douchequote:Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja weet ik niet.. haha
Volgens mij doen ook de meeste mannen dat![]()
Vrouwen poetsen volgens mij gewoon bij de wasbak![]()
Hmm dan ben ik vast een uitzonderingquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef Sasami het volgende:
[..]
Nee hoor ik poets mijn tanden ook wel eens onder de douche
scheren en tanden poetsen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WTF staat ralph te doen onder de douche???????????????????????????????????????????
Ik poets ook zelden mijn tanden onder de douche hoor. Vind het niet zo lekker met warm water.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik vast een uitzondering![]()
Via Versatel krijg je het ongecensureerd... Ziou de scheerschuim er dan niet staan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:36 schreef Marrije het volgende:
Neeee, dat gaan ze niet menen, gewoon precies een bus scheerschuim ervoor!
Lekker toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef Tamaartje het volgende:
Hmm dan ben ik vast een uitzondering![]()
Ja hahahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:36 schreef Marrije het volgende:
Neeee, dat gaan ze niet menen, gewoon precies een bus scheerschuim ervoor!
nou volgens mij stond ie ff te pissen hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |